kdv

Hoi,

Nou ik heb net mijn kleine meisje naar het kdv gebracht, en er was een inval leidster omdat de andere leidster ziek is. Maar deze inval leidster had er volgens mijn niet zo een zin in. Ze was aan het schreeuwen tegen de kinderen die een broodje gingen eten en de baby's liet ze echt keihard huilen. Ik heb ook gevraagd of ze het wel aankom allemaal en ik kreeg natuurlijk een ja als antwoord. Nou ik heb Tiara maar achter gelaten maar met een gebroken hart, het zit me niet lekker. Misschien is het wel het feit dat je de andere leidsters al een beetje kent en deze nog niet maar toch voelt het niet goed. Ik hoop dat ik het vol hou vandaag anders ga ik eerder van mijn werk weg en haal ik Tiara gewoon op.

Groetjes nancy

Lijkt me geen prettig idee als de invalkracht zo tegen de kinderen doet.....Als je er echt mee zit moet je dat soort dingen aankaarten bij het kdv. Je betaalt voor goede zorg immers. Succes!

Als je het niet lekker zit kun je dit bv mailen naar de "baas".
Meestal kun je dat emailadres vinden op hun internetsite...

Als er iets is mail ik dit altijd even snel door naar haar en dat werkt super.
Al heb ik nog geen nare dingen meegemaakt daar.
Maar ik had dan iets gemailt over haar omgang met de kinderen en dat  ik daar van geschrokken ben en me zorgen maak  en of ze dat in de gaten wil houden..

Maak van je hart geen moordkuil!

Succes!

Esmé mv Kay

he bah! wat vreselijk! Lior ging toen ze 9 maanden was naar een creche en mijn hart brak als ik haar daar achterliet. Ze is er maar een paar keer geweest en hebben opgezegd, doorbetaald (2 maanden opzegtermijn) terwijl we haar er niet meer naartoe brachten. De volgende creche was 300 x beter! Dus wat ik zeggen wil is dat je gevoel echt vaak klopt. Als je je niet lekker voelt met de invalster zou ik er idd zeker iets van zeggen als je straks ziet dat je kleintje er last van heeft (mijn dochter moest twee dagen bijkomen van een paar uur creche, vre-se-lijk!!!). Laat je even weten hoe het ging? Heb je nog gebeld of haar eerder opgehaald? He bah joh, dan zit je niet lekker op je werk he! Succes!
liefs Stephanie

Hoi Stephanie,

Nou ik ben wel iets eerder Tiara op gaan halen, het zat me toch niet lekker. Toen ik daar kwam was er niks aan de hand de inval leidster was leuk met de kinderen aan het spelen. Misschien heb ik me dan toch een beetje aangesteld. Maar ja ik had mijn kleine meid wel weer lekker bij me.

Groetjes nancy

Terug
Bovenaan