kdv???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

weten jullie hoe het werkt op zo,n kdv want ik heb er totaal geen verstand van !

en laat ik nou net vanmorgen gebeld worden voor werk ! heel leuk maar ik heb 3 kids en wil ook dat hun goed terecht komen ! dus lichte paniek in m,n hoofd .

m,n man heeft op dit moment geen werk , maar wil ook weer gaan werken ...
dus voor nu ff geen probleem !

m,n moeder wil wel oppassen voor me , maar die staat ook ingeschreven voor werk en zegt tuurlijk wil ik op de kids passen maar als ik werk heb dan kan ik niet meer ...

dus ik zit er een beetje mee in me maag , hoe moet ik zoiets regelen ?(KDV)
en hoe duur is dit allemaal ? want ik moet ook nog voor na schooltijd (bso)

wie weet hoe dit allemaal in z,n werk gaat ? want het is voor mij totaal onbekend terrein

alvast bedankt !

groetjes van anna

Hoi Anna,

Waarom bel je niet een KDV bij jou in de buurt om informatie in te winnen, weet je meteen wat de kosten zijn en of er plaats in voor kinderen en of ze BSO hebben.

Groetjes Saskia

Je kunt inderdaad het beste even conctacten met het kdv. Zij kunne precies voor je berekenen hoeveel je moet betalen voor al je kinderen en wat je van de belasting weer terug krijgt. Want het ligt er maar net aan wat jullie inkomen is, hoeveel je dan zelf moet bijdragen.
Succes

Tam

Hoi

Birgit gaat 3 keer in de week naar de kdv. op toeslagen punt nl  kun je precies berekenen hoeveel je terug kan krijgen vd belastingdienst. Ik betaal voor 3 dagen in de week per maand 750 euro en krijg 533 terug, en de prijs is incl luiers, fruit, evt warme maaltijd en opvolgmelk (normale dan). ik en mijn vriend werken allebei, dus misschien dat t voor jou hoger uit komt wat je kan terug krijgen.  
Je kan idd gewoon bij de kdv info gaan vragen, op internet is ook al veel te vinden. Met bso heb ik geen ervaring, omdat mijn uk pas 3 mnd is.

Je zou ook eens aan een gastouder kunnen denken (gastouderopvang punt nl) ? Ik heb me een paar maanden geleden ook overal in verdiept, ik was net op tijd met het inschrijven, er zijn vaak wachtrijen... sommige mensen schrijven zelfs hun ongeboren kindje in!
Oja en zelfs als je bijv een oppas oma ofzo hebt kun je daar een toeslag voor krijgen.

Het leek mij ook allemaal ingewikkeld, maar achteraf viel het allemaal mee. Die toeslag heb je ook zo aangevraagd, zodra ik een contract had, heb ik via internet zegmaar de "aangifte"gedaan en hoppa ik krijg elke maand netjes de vergoeding (eind vd maand alvast voor de volgende maand)

Succes!!

Terug
Bovenaan