Hallo,
Mijn zoontje is in febr. 2 geworden, en we hebben 2 weken geleden zijn keel-en neusamandelen weg laten moeten halen.
Dus een stuk jonger dan die van jullie, maar toch. Ik vond het in eerste instantie best tegenvallen. Ik ging dan mee naar de ok, voor de narcose, en moest daarna op de uitslaapkamer wachten totdat ik zou worden geroepen. Na een aantal minuten kwam hij terug, eerlijk gezegd was het een hoopje ellende. Heel verdrietig en in de war, wat is er gebeurd. En pijn, en bloed uit neus en mond. Ik schrok best wel even ookal ben je er op vooorbereid.Het is toch je kind he, zo sneu. Wij moesten nog 1 nachtje ter observatie blijven, omdat hij nog zo klein is. De eerste dag was even best heftig vond ik, maar na een paar dagen knapte hij goed op. Ong. 1 week heel rustig aan gedaan, en nu gaat t weer super met hem!
Echte tips heb ik geloof ik niet. Wij waren er wel allebei bij de hele dag, laat echt merken dat je er bent voor je kind. Er worden regelmatig info-middagen gegeven in t ziekenhuis, en gezien zijn leeftijd is het misschien handig om daarheen te gaan. Iedere ervaring is trouwens anders he, en ieder kind ook! Het lijkt wel een kleine ingreep, maar voor een kind is het heel wat!! Per kind verschillend.
Heel veel succes en ik hoop dat het meevalt!
Ik dacht steeds bij mezelf:uiteindelijk is het voor een goed doel.