keelontsteking

Hallo allemaal,
Wie weet er welke gewone middelen (dus geen medicijnen) je mag gebruiken bij een keelontsteking. Ik kan amper wat vinden op het net. Ja dropjes eet ik nu het verzacht wel iets maar nog is het of ik scheermesjes doorslik.
En ik drink veel thee, maar mn keel word steeds pijnlijker en ik zieker.
Balen!! Maar ik hoop dat iemand wat weet
liefs diana

Ik heb 4 weken geleden een keelontsteking gehad. Er is helaas niets voor, als je zwanger bent. Veel met zoutwater gorgelen en zoute dropjes eten. Ik had na een aantal dagen zeer hoge koorts en kreeg uiteindelijk antibiotica. Ik hoop voor je dat het niet zover komt.
Sterkte
Nathalie

Pff, vervelend zeg! Ik heb wel eens een poeder gehad, om op te lossen en een deel te drinken en een deel te gorgelen. Volgens mij was dat een soort pijnstiller en had een zuiverende werking. Maar ik weet niet meer hoe het heet. Volgens mij is het zonder recept bij de apotheek te verkrijgen. Het hielp echt tegen de ergste pijn.
Beterschap!
grts, daantje

Hoi Diana,

Wat naar zeg ik las het net ook al op je website,ziek maargoed uit.
En die kleine zal vast er geen narigheid onder bevinden hoor.

lfs en dikke kus nice

Hoi Diana,

Ik heb vorige week een keelontsteking gehad en achina (ontsteking van je amandelen).
Je mag gewoon 6 paracetamol per dag nemen wel 4 uur tussen laten zitten. Ik heb nu nog een hele gezolle klier in mijn nek en heeeeeeeel veeeeeeeel pijn. Kan niet eten en drinken. Wat je ook mag is echinafors van vogel 5x daags 20 druppels dan moet het binnen 2 dagen minder gaan worden. En dit kan geen kwaat voor de baby. Voor de rest warme kruik in je nek en proberen wel te drinken.

Ik wens je sterkte weet hoe je voelt.
Mariska

Hoi Meid,

Ik heb wel eens keelontsteking gehad maar niet tijdens de zwangerschap maar wil je wel heel veel beterschap wensen en hopelijk voel je je eigen gauw weer beter.

Gr Fruit Girl

dankjewel allemaal voor jullie reacties! Ben ondertussen behoorlijk verkouden. Word er gek van. Maar hoop dak gauw weer beter ben. Manlief heeft net ook waterijsjes voor me gehaald voor mn keel, en vicks vaporub, in de hoop dat hij ook weer beter kan slapen haha. Nee ik word goed verzorgd gelukkig al  is het echt geen pretje zwanger en ziek zijn!!
liefs diana

Terug
Bovenaan