keelontsteking

Vanmiddag met jorn bij de ha geweest, voor zijn hoesten. hij hoest zich te pletter.... en wil niet warm eten en drinken..
Dokter heeft gekeken en jorn zijn amandels waren enorm dik, en rood... hij heeft dus een fikse keelontsteking te pakken.
Hij heeft er niks voor gekregen, omdat ze daar vaak van in de diaree raken. en dat kunnen we er nu niet bij gebruiken voor eht geval hij dan uit gaat drogen.
Ik moet proberen hem iig voldoende te laten drinken.....

Zow zielig,arm kereltje

Wij hebben het hier ook gehad. Kyan is echt heel ziek geweest echt hij bleef zo erg hoesten en van dat hoesten weer spugen.Alles kwam er gewoon regelrecht weer uit. Hopelijk ontmoedig ik je niet al teveel maar het heeft hier echt min 2 weken geduurd en dat verkouden en hoesten is pas na 3 weken weg, naja verkouden is hij eigenlijk nog steeds. en idd ze krijgen er niks voor. Wij kregen bij de hp wel zetpillen tegen de misselijkheid en een neusspray en dit hielp op zich wel aardig maar idd een antibiotica zijn ze niet zo happig op.

Beterschap.

@ tamjo... dokter heeft ook gezegd dat het wel 2 weken kon duren... we wachten gewoon af... en dan maar een paar dagen geen warm eten hoor... als ie niet wl, dan niet... als zijn keeltje straks weer beter is.. wil ie het vast wel weer....

Hij ligt nu weer diep te slapen.... Kon wel merken dat ie echt ziek is hoor... want normaal slaapt ie sochtends een uurtje, smiddags een uurtje en eind van de middag ook. maar nu had ie tot half 9 geslapen... toen van half 10 tot half 12 en daarna van half 3 tot 5 uur en nu lag ie er om half 8 ook alweer in...

hoop dat mijn manneke gauw beter is

Terug
Bovenaan