keelpijn en hoesten

hallo allemaal!!
ik ben morgen 26weken zwanger en ik heb sinds een paar dagen last van me keel en hoesten.
het hoesten is best wel irritand het voelt raar in je keel
maar nu is mijn vraag zijn er hoestdranken die ik mag gebruiken of mag ik helemaal niks ??
ik hoop snel wat te horen
groetjes van een aanstaande moeder van de 2e
kuss groetjess
 
Misschien kun je beter even de huisarts bellen? Die weet dat vast wel!

Koud drinken helpt ook bij keelpijn. Zonder koorts gaat het meestal na 7 dagen vanzelf weer over!

Succes en beterschap!
 
De apotheek en de drogist horen ook te weten welke je wel mag en welke je niet mag!!

Gewoon even informeren en nachecken bij de apotheek, als ze beide zeggen dat een bepaald merk wel mag, lekker nemen zou ik zeggen!
 
kamille thee drinken helpt ook heel erg goed het is onstekking remmend en werkt ook nog eens verzachtend, daarnaast mag je ook gewoon tijmsiroop gebruiken en keelsnoepjes op kruidenbassis...... sterkte en ja als het dan wel aan blijft houden even naar de huisarts gaan....
succes moeder van bijna 6 kindjes
 
kamille thee drinken helpt ook heel erg goed het is onstekking remmend en werkt ook nog eens verzachtend, daarnaast mag je ook gewoon tijmsiroop gebruiken en keelsnoepjes op kruidenbassis...... sterkte en ja als het dan wel aan blijft houden even naar de huisarts gaan....
succes moeder van bijna 6 kindjes
 
Ik heb nu precies hetzelfde.
Ik heb wel een hoestdrank, maar die helpt niks.
Ik drink gekookt water met citroensap en honing.
En bij de apotheek heb ik iets gehaald dat heet hot coldrex of Citrosan. Dat is een poeder dat je met gekookt water kan oplossen.
Bevat paracetamol en vitamine C en mag je gewoon hebben dus.

Beterschap.

Gr. Nini
 
Terug
Bovenaan