Keelpijn

Ik heb ook beginnende keelpijn. ? Ik drink meer cafeïne vrije thee...
Ik wil niet alleen met een beetje keelpijn laten testen op Corona. Jullie?

Nee zo denk ik er dus ook over. Wel zolang het bij keelpijn blijft. Maar ik weet dat je niet alles mag tegen keelpijn als je zwanger bent. Dus ik vraag me een beetje af wat wel mag. Zodat t niet erger wordt of snel weg gaat.

Hoi, ik heb chronisch last van keelontsteking en de tip die ik zou geven is drinken en nog meer drinken. Veel (groene) thee met honing en water. Voor het slapen gaan neem ik vaak twee paracetamol om de pijn te verzachten en helpt bij mij ook om eventuele hoestprikkels te onderdrukken. Toen ik zwanger was deed ik dit ook en hielp toen meestal wel. Alle middeltjes tegen keelpijn die je bij de drogist kan halen helpen naar mijn idee niet en ik heb ze allemaal al eens geprobeerd ? Sommigen vinden paracetamol niet fijn als ze zwanger zijn, maar volgens de vk mocht het gewoon. Ik sliep dan beter en slaap vond ik toch wel heel belangrijk. Ik hoop voor je dat het snel weg is, want keelpijn blijft een stom iets. 

Nou... ik heb corona en alleen heel iets keelpijn. Dus niet zo gek om je te laten testen hoor.
Ik heb me laten testen omdat mijn vriend het heeft, zelf bij het testen geen klachten maar wel positief. Nu heel iets keelpijn dus.
Ook zwanger, je mag trachitol hebben voor de keelpijn. En laurierdrop

Laatst ook gehad, echt heel erg helaas, werd helemaal gek. 3x 1000 mg paracetamol per dag, 10 dgn lang, maar hielp matig. Sterkte! 

En laat je zeker testen! Ken al zoveel coronagevallen met alleen beetje keelpijn. Je bent anders echt een gevaar voor anderen 

Terug
Bovenaan