keelpijn.

sinds ik zwanger ben heb ik een pijn gevoel bij mijn keel. in het begin was het er 1 keer per 2 dagen en zo steeds meer. nu ben ik 9 weken en ik heb t idee dat het steeds erger wordt. het is niet de hele tijd, maar bijvoorbeeld bij gapen of als ik eens diep adem haal. het is dan een soort steek en gaat dan weer weg. hebben meer mensen dit gehad? dit is geen normale keelpijn, want ik heb ze vaak gehad en die voelen heel anders.
kent iemand dit? hoe zit dat met zwanger zijn. ben je dan ook eerder vatbaar voor   'zïektes'.
 
Ik zou me niet zo'n zorgen maken Jarnos. Ik heb het idee dat je dat wel doet. Gewoon goed voor jezelf zorgen, misschien wat extra vitamientjes (Gravitamon voor tijdens zwangerschap, wel duur, maar zit alles in) en op je voeding letten. En je niet zoveel zorgen maken.

Groeten, Taatje
28w
 
ja beetje zorgen maken do ik wel idd. elk pijntje wat ik heb ben ik bang dat er wat mis is. het is ook maar mn eerste. wie weet ben ik morgen wat meer gerust als ik naar de vk mag. iniedergeval bedankt voor je berichtje.
 
Terug
Bovenaan