keelpijn

hallo!
Mijn zoontje nu ruim 4 maanden is nogal ziekjes,
Hij heeft al 2 dagen koorts zo tussen de 38/39 graden, (toen ik hem net tempte was t gelukkig nog maar 37.8, dus het zakt al)
maar hij heeft last van zijn keeltje, zn stemmetje is bijna weg en hoest de longetjes uit zijn lijfje, iedere keer als hij hoest moet hij heel hard huilen en krijg ik hem bijna niet rustig met als gevolg, veel slijm ophoesten en kokhalzen.
Hij wil nix drinken geen thee,water of sap,dat spuugd hij uit,  zn flessen drinkt ie met moeite soms maar een beetje en dan zet hij t weer op een gillen.
Hij slaapt heel veel nu, en dat ben ik niet gewend hij sliep overdag bijna helemaal niet.
op een zetpilletje reageerd hij gelukkig goed, en ik zie dan na een half uurtje duidelijk verschil, hij lacht dan weer en speelt weer.
Heeft iemand tips om toch zn keeltje te verzachten...
Groetjes !!
 
Hoi,

Vervelend he om te zien zo'n kleintje die zich helemaal niet lekker voelt!
Toen mijn dochter last van haar keel had heb ik van VSM van die druppeltjes gebruikt, Tussikind heet het. Ik had toen een schema gemaakt met hoeveel druppeltjes ze moest hebben en die dan elke keer aangekruisd zodat ze ze had gehad (ze was toen ook heel erg verkouden en had daar druppels van de dokter voor gehad).
Dit hielp heel goed, 5 dagen later was haar keelpijn aanzienlijk minder geworden en zag ik dat ze lekkerder in haar velletje zat!

Er schijnt ook hoestdrank te zijn van dampo ofzo, dus misschien is dat ook wel wat. Gewoon even informeren bij de drogist.

Succes en beterschap,
groetjes Saskia mv Lisette 17-2-2005
 
hoi
Ik ben vanmorgen  naar de dokter geweest met hem ik kon t niet meer aanzien en heb antibiotica gehad die hij 3 maal daags in moet nemen, dus ik denk niet dat het verstandig is om daar nog andere middelen bij te gebruiken, maar wel heel erg bedankt hoor!
groetjes..
 
Terug
Bovenaan