Keelpijn

Hi,

Wat klinkt dit onderwerp zielig :) Maar wie heeft er tips:
Loop al dagen te kuchen en heb flinke keelpijn. Voor het kuchen heb ik een neusspray, die mijn luchtwegen minder geirriteerd moet maken (maar dat heeft even nodig).
Normaal drink ik veel thee en eet ik veel dropjes als ik keelpijn heb, maar van thee en dropjes krijg ik nogal last van maagzuur.

Wie heeft er nog meer huis- tuin- en keukenmiddeltjes?

Gr. Tamara.

Hoi Tamara

Misschien een looizuurvrije thee, van zonnatura of gewoon van pickwick zijn die er ook.
Met wat honing er in?
Echt neusspray mag geloof ik niet hoor??? Of heb je het nagevraagd.
Voor de keelpijn gorgelen met kamille thee.
Slik je ook al extra vitamine? Misschien een idee om echinea force met vit c te gaan slikken voor de herfst en winter maanden.
De echinea van dr vogel mag tijdens de zwangerschap.
Verders veel vitamine binnen te krijgen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Gr Marielle

echinaforce zou ik niet durven, dat gebruikte ik bij mijn tweede zwangerschap en dat is mis gegaan...

na heel veel zoeken op google, kon ik er maar met moeite iets over vinden dat echinaforce en miskramen verband kunnen hebben met elkaar....
maar dat was voor mij genoeg, geen onnodige rommel in mijn lijf nu!

echinaforce zou ik niet doen. Heb ik bij mijn tweede zwangerschap gebruikt en dat is mis gegaan.

Na veel zoeken op internet heb ik met moeite een verband gevonden tussen miskramen en echinaforce, maar dat was voor mij voldoende!

Geen onnodige rommel in mijn lijf nu!

Hoi Sophie

Ik heb de vraag neergelegd bij dr vogel en deze verzekerde mij dat dit geen kwaad kon.
Ik neem aan dat een producent het niet zomaar meld aan je.

Gr Marielle

HOi hoi,

Bedankt voor de tips.
Ik slik al multivitamine vanwege het ijzer tekort (door deze vitamine neem ik ijzer beter op vanwege het hoge vitamine C gehalte).

Verder heb ik de neusspray in overleg met ha en apotheek, dus in mijn geval zit dat wel goed. Inderdaad mag je niet zomaar neusspray gebruiken (dit ter info voor andere dames die misschien last hebben van luchtwegen).

Ik ga de looizuurvrije thee gebruiken en kijken hoe dat gaat.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan