Keelpijn :(

Hoi Meiden,

Ik heb sinds gister echt zooo keelpijn. T word steeds erger en net een beetje lopen rommelen in huis en ik ben gewoon kapot na een half uur... Hoop niet dat het echt een ontsteking is...

Hebben jullie tips wat je mag gebruiken om de pijn te verzachten? ik krijg slijm ook zo slecht op gehoest, alsof je steeds je keel moet schrapen...

Bedankt alvast! fijne zondag!

x

Ik had het vorige week ook heel erg...
Ik heb anta flu snoepjes genomen, en veel drinken.
Je kan evt gorgelen met gekookt zout water, werkt antibacterieel.

Succes!

hey hey,

thanks, anta flu neem ik toch al wel dus dat doe ik nu maar wat extra, is wel weer meer suiker :(

heb net ook al wat dropjes gezogen... en idd zout water is n goeie!

Hoe ist verder nu met jou? en de bloeddruk??

X

Ik had 2 dagen geleden ook enorme keelpijn . Ik heb n mok water in n pan gegooid. Halve citroen leeg geknepen. schil in stukjes erbij gegooid. Even koken. Daarna in n mok. Veel homing erbij. Warm opgedronken. En de volgende de dag was alles dood wat mij keelpijn bezorgde. Je kunt t best n paar avonden herhalen. Werkt ook prima bij griep etc. Je kunt er ook rum bij gooien maar niet als je zwanger bent..... Werkt echt heel goed.

Kim,

Mijn bloeddruk was vanmorgen weer goed bij de gynaecoloog. Hij was nu 125/85 en geen eiwit meer in urine!
Dus ik hoef ff een weekje niet meer te komen. Dinsdag weer terug en dan krijgen we ook weer een groeiecho.
op de echo vanmorgen lag de kleine draak lekker op z'n duim te zuigen.
3 dagen lang alleen maar liggen en zitten heeft dus goed gedaan!

Hoe is het nu met jou? Al wat beter?

Hey hey ik heb net wat bruisspul bij de appotheek gehaald. Dat moet helpen. Weer bij de fysio geweest... Mn hele rug incl. Bekken zitten vast en staan scheef... Ik voel me dus lekker bagger vandaag... Ga syraks lekker lang douchen en om 2uur moet ik werken.. Hoop dat ik t vol hou... Vanmorgen heeft de kleine al flink bewogen dus dat vind ik altijd heerlijk, behalve die harde trappen haha...

Morgen weer een echo in zh, vrijdag laatste afspraak bij vk gehad, die echo was opzich goed, klein hoofdje, dikker buikje, lange benen... Hihi

Xxx kim

Terug
Bovenaan