Keelpijn

TWD

New member
Heey meiden

Heb sinds een paar dagen last vn wat keelpijn...alleen het is nu wel heel erg.... Heb een stel scheermessen in mijn keel zitten lijkt het wel....
Enig idee of ik hier iets tegen mag gebruiken?
Ga morgen sowieso even langs de apotheek denk ik.... Maar wou even weten of jullie iets wisten
 
Strepsels nam ik wel iig, staat dat het niet mag in de bijsluiter voor als je borstvoeding gaf. Maar goed die enkele.. Ben er misschien wat makkelijker in. De HA zei ook mag wel, maar beter dropjes... Tja drop mag ook niet in de zwangerschap.. Dan werkt strepsels wel wat meer ;)
 
hoi hoi, ben van het mei-forum, ben zelf zo ziek als een hond nu, heb ook mega-keelpijn en ben naar de drogist geweest vandaag. ik heb een homeopatische keelspray gekregen, helpt wel even en verder eet ik hoestmelange om m'n keel een beetje te verzachten. je mag echt bijna niks als je zwanger bent, zo frustrerend!! ben 38 weken zwanger nu, dus echt vrolijk word ik er niet van. beterschap!!
 
Hier nog een! Ik heb ook een hele lage bloeddruk! Zo niet herkenbaar vd vorige zwangerschap!!
 
Thnx meiden,
Zal morgen ff naar de apotheek gaan.
Drop mag ik trouwens wel genoeg, ook een lage bloeddruk. Heb ik altijd al gehad.mijn honing net weggegooid vorige week, zag er niet zo lekker meer uit....dus moet even nieuwe halen morgen...

Liefs
 
Terug
Bovenaan