Keesje

Hoi Keesje,

Weet helemaal niet wat de exacte datum is, maar wou je heel veel sterkte toewensen in de komende tijd. Wat moet dit ongelooflijk zwaar zijn voor jou en je  gezin/ familie (dit was het natuurlijk al het hele afgelopen jaar).

groetjes,
Marije  

Hoi Marije,

Wat ontzettend lief dat je er aan denkt. Het is de 27e precies een jaar geleden. Ik heb het wel moeilijk op dit moment. Dat komt voor een deel omdat je alles weer omhoog haalt over de laatste weken vorig jaar, ook omdat ik merk dat je toch heel alleen staat in je verwerking. Voor de buitenwacht is het al lang geleden en op het oog gaat het goed met ons. We werken allebei weer, we doen allerlei dingen, maar ja, van binnen....We zouden ons leven geven voor nog 1 moment met ons jongetje. En ik heb in de afgelopen week weer twee keer gehoord: we zijn zwanger. Mmmm fijn voor jullie, maar mij doet het zeer.
We gaan de voorjaarsvakantie weg, zodat we de sterfdag met z'n 3tjes zijn en even uit de dagelijkse sleur.
Ik ben gelukkig niet zo bezig meer met het zwanger worden. Ik vergeet zelfs dat ik eigenlijk met ovulatietesten aan de gang wilde. Iedere avond denk ik: oh ja, ik wilde vandaag testen. Gelukkig maar, we zien wel wanneer het weer raak is.
Hoe gaat het met jou?

groetjes, keesje

Hi, jeetje ik sta echt versteld van hoe lief iedereen hier op dit forum voor elkaar is en echt oprecht interesse in elkaar heeft. wat fijn. Keesje, ik wil je ook heel veel sterkte wensen, deze tijd zal best een soort film zijn die zich weer helemaal opnieuw afspeeld. Goed dat jullie lekker weg gaan met zijn sterfdag en de voorjaarsvakantie.
ik hoop echt voor je dat er weer snel een lichtpuntje mag zijn in jullie leven.
liefs s

hoi,

Fijn dat jullie samen wegkunnen in die periode. Lijkt me ook echt een tijd  voor je eigen gezin.... zal aan jullie denken de 27e .

Hier gaat het wel goed allemaal. Heb dik 2 weken terug mijn eisprong gevoeld, dus daar was ik erg blij mee, maar tot nog toe niet ongesteld geworden (zit nu op dag 37, normaal duurt mijn cyclus 34 dagen, dus valt op zich nog wel mee allemaal). En natuuriljk kan het tot zo'n 6 weken duren voor die eerste komt... maar zit er nu wel op te wachten hoor... dan weet ik pas ECHT dat het allemaal goed zit en dan kunnen we daarna wel weer verder zien.

Ben verder ook niet heel erg meer bezig met het feit dat ik niet meer zwanger ben, dat dat kindje er niet mocht zijn, vooral met mijn lijf of dat wel lekker op de rails komt na de curettage. En dat zwanger worden... dat zien we wel weer, komt vast wel en dan maak ik me er dan wel weer druk om waarschijnlijk of het die keer wel goed mag gaan. Heb ook geen zin in geforceerheid, het moet wel leuk blijven he .

Heb wel dat ik erg benieuwd ben wanneer we allemaal een forumpje door mogen, maar ben er ook van overtuigd dat dat ook gaat gebeuren in de nabije toekomst!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan