hoi,
Fijn dat jullie samen wegkunnen in die periode. Lijkt me ook echt een tijd voor je eigen gezin.... zal aan jullie denken de 27e .
Hier gaat het wel goed allemaal. Heb dik 2 weken terug mijn eisprong gevoeld, dus daar was ik erg blij mee, maar tot nog toe niet ongesteld geworden (zit nu op dag 37, normaal duurt mijn cyclus 34 dagen, dus valt op zich nog wel mee allemaal). En natuuriljk kan het tot zo'n 6 weken duren voor die eerste komt... maar zit er nu wel op te wachten hoor... dan weet ik pas ECHT dat het allemaal goed zit en dan kunnen we daarna wel weer verder zien.
Ben verder ook niet heel erg meer bezig met het feit dat ik niet meer zwanger ben, dat dat kindje er niet mocht zijn, vooral met mijn lijf of dat wel lekker op de rails komt na de curettage. En dat zwanger worden... dat zien we wel weer, komt vast wel en dan maak ik me er dan wel weer druk om waarschijnlijk of het die keer wel goed mag gaan. Heb ook geen zin in geforceerheid, het moet wel leuk blijven he .
Heb wel dat ik erg benieuwd ben wanneer we allemaal een forumpje door mogen, maar ben er ook van overtuigd dat dat ook gaat gebeuren in de nabije toekomst!
groetjes,
Marije