keesje!

hoi hoi!

de hoppertjes zijn erg nieuwsgierig hoe het nu met je gaat...

met mij gaat het in ieder geval goed. Swen groeit als kool en is alweer bijna 8 maanden oud.
onvoorstelbaar hoe snel het allemaal gaat en wat hij inmiddels al kan.

ik hoop snel wat van je te horen!
liefs Carina

Hoi Carina,

Nou ja, wat lief van jullie zeg! Ik wil echt geen hyves, maar ik mis de contacten wel. 8 maanden, wat gaat het hard he? Ben je nog aan het invallen of heb je inmiddels een vaste groep?

Met mij gaat het goed. Weer druk aan het werk en een hoop lichamelijke ellende achter de rug sinds de bevalling: met spoed galblaas eruit (weekje koorts erna), niersteenvergruizing (2 weken vaak pijn gehad) en laatst een zware griep (ruime anderhalve week uit de running). Maar mij hoor je niet klagen. Ik heb het gevoel dat m'n gezin weer wat completer is. Compleet zal het nooit meer zijn, maar het is heerlijk om weer een babytje te hebben. Thomas is na de eerste weken een huilbaby geworden. Hij sliep op een gegeven moment niet meer en huilde alleen maar. Om krankjorum van te worden. Maar op advies van de kinderarts zijn we gaan inbakeren en dat gaf rust. We zijn ook een paar keer naar een osteopaat geweest. Thomas blijft een slechte slaper: overdag 3x een half uur a drie kwartier. En hij slaapt nog steeds niet door, maar ook dat went, zolang het niet te vaak per nacht is. Door mijn galblaas operatie moest hij acuut van de borst, dat was jammer want hij deed het zo heerlijk en het was zo makkelijk. Maar goed, het is niet anders.
Hij is nu op een week na 6 maanden! Hij is vrolijk en heel allert, rolde al vrij snel om en hij lacht naar iedereen. Geen idee hoe lang hij is, maar vorige week woog hij 6660 gram. Maatje 62 wordt te kort.
De oudste is nog steeds iedere dag erg gelukkig met z'n babybroertje, Hij leert hem kusjes geven en knuffelen, zo aandoenlijk allemaal.

Hoe gaat het met jullie. Jullie liggen allemaal voor, met grotere kinders, nog even en de eerste zijn al jarig en worden 1, niet te geloven.

heel veel groetjes voor iedereen!

Ik kan wel een foto van Thomas naar je mailen dan mag je die wel op hyves zetten bij jullie, kunnen jullie even kijken. Jij hebt toch een hotmail?

groetjes, Keesje

leuk om wat van je te lezen!
en wat een narigheid heb je achter de rug zeg!

heb je wel een beetje van je kraamtijd kunnen genieten?

de eerste verjaardag zit er aan te komen... en de jongste is nu 3 maanden. dus we hebben van alles wat bij de hoppertjes.
25 oktober gaan we elkaar ontmoeten. ben benieuwd naar iederen.. we delen al zolang alles met elkaar!

echt jammer dat je niet aan het hyven wilt.. zou wel erg leuk zijn!
ik heb een hotmail... jufcarina@hotmail.com. mail maar een foto, dan kunnen we ff gluren!

ik zal je stukje tekst ook even plaatsen.. dan kan iedereen ff lezen hoe het met je gaat.

ik werk nog altijd als invaller. ik hoop dat er snel wat meer vastigheid in mijn werkzaamheden gaat komen. al is het maar een langdurige vervanging.

een dikke knuffel van thomas en ik kom hier zeker regelmatig even neuzen hoe het met je gaat!
groetjes

ja hoor.. heb je mail gehad!
wat een lekker ding zeg!

ik ben niet zo vaak meer hier te vinden, dus vandaar dat het even duurt voordat je een reactie hebt!

de meeting was erg leuk. alsof we elkaar altijd zo tegenkwamen. grappig om te zien hoe iedereen er in het echt uit ziet trouwens!
van de kinderen had ik al een berg foto's gezien, maar van de moeders niet zoveel!

groetjes!

Terug
Bovenaan