kei goedkope vakantie

hallo dames,

ik ging voor de gein een bod doen op www.vakantieveilingen.nl van 1 euro, maar nu heb ik de vakantie dus gewoon gewonnen terwijl ik helemaal niet kan (en niet eens blond haha). het is een vakantie van 8 tm 15 augustus op Camping het Parelstrand in Belgie. www.parelstrand.be Je moet wel met eigen tent/caravan/camper gaan en er komen een paar euro per nacht bij voor toeristenbelastig. Geloof 1,50 pppn. Is er hier iemand die super blij wordt van deze vakantie en hem graag van me overneemt. Uiteraard voor het gewone bedrag wat het kost want ik hoef natuurlijk geen winst te maken.

groetjes Linda

O haha, lekker slim! toevallig had ik vandaag ook een bod op een mini-vakantie gedaan maar helaas niet gewonnen.
Nou succes met het "slijten" van je vakantie. (wij kunnen ook niet)

groetjes van sonja

Hey Mariska,

Je mag de vakantie niet op MP zetten helaas. Je mag hem trouwens wel aan iemand anders geven voor het originele bedrag maar je mag hem niet voor duurder verkopen, iets wat ik natuurlijk ook niet van plan ben

groetjes Linda

Hey Mariska,

Je mag de vakantie niet op MP zetten helaas. Je mag hem trouwens wel aan iemand anders geven voor het originele bedrag maar je mag hem niet voor duurder verkopen, iets wat ik natuurlijk ook niet van plan ben

groetjes Linda

Terug
Bovenaan