Kei leuk weekend!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij gaan echt een kei leuk weekend tegemoet. Ik heb er vreselijk veel zin in. Vandaar ook dat ik zo belachelijk vroeg wakker ben. Marissa ligt gewoon nog lekker te slapen.

Vandaag gaan we met mijn vader naar Dierenpark Amersfoort. Hij neemt twee keer per jaar zijn kinderen ( 3 + 3 ) en kleinkinderen (5) een dagje mee uit. Hij wil dan ook echt alles betalen, toegang, reis en al het eten en drinken. Vandaag dus heerlijk naar de dierentuin en dan ook zo'n mooi weer. Mijn vader is 73 en we genieten echt van elk moment dat we nog van hem kunnen genieten.   Aan het eind van de dag gaan we lekker pannenkoeken eten in een pannenkoekerestaurant en we zullen wel laat thuis zijn (21.00 uur). Maar het wordt vast ook gezellig. Straks dus met Marissa met de bus en de trein. We moeten al om 8.15 weg en ze wordt normaal rond 9.30 wakker, ze zal in de trein nog wel wat bij slapen.

Morgen wordt ook al zo leuk. Morgen is namelijk de 25e marathon van Eindhoven. Dat is zo ontzettend gezellig. De hele stad loopt dan vol om de renners aan te moedigen. Mijn vriendin en haar man lopen de halve marathon we gaan dus in ieder geval voor hun juichen. In Eindhoven hebben we de langste kroegenstraat van Europa, daar lopen ze doorheen en dan hoeven ze nog maar een paar minuten tot de finish. Normaal stonden wij daar ook altijd. De hele dag lekker drinken en dan iedereen aanmoedigen. Eerst de profs, maar het mooist zijn de mensen die bijna niet meer kunnen. Die zijn helemaal op en mogen dan nog door die straat heen. Daar worden ze zo aangemoedigd en wordt er zo hard geklapt en geschreeuwd voor ze dat ze vaak net nog dat beetje extra energie vinden. Echt super!!
Maar dit jaar met Marissa gaan we niet in die straat staan, dat vinden we niet echt geschikt. We gaan nu dus op de Markt staan. En Opa is zondag jarig. Opa en Oma komen dus ook naar de Markt met de broers van mijn man en het neefje van Maissa. We vieren dan de verjaardag van Opa in het Cafe en kunnen ondertussen ook de marathon zien, gezellig met een hapje en drankje.

Het is een heel verhaal geworden maar het wordt vast heel erg leuk allebei de dagen en dan zit het weer ook nog zo mee. Jullie ook allemaal een fijn weekend en geniet van het weer.

groetjes Linda

Nou Linda, dat klinkt allemaal heel gezellig dit weekend en het weer zit idd mee!
Ik zou zeggen geniet lekker en we zien de foto's wel verschijnen maandag!

Groetjes van Sonja

Hoi Linda!

Jullie gaan zeker een heerlijk weekend tegenmoet! Lekker zeg! Geniet er maar van, meid.

groetjes mirjam

Ik hoop dat jullie weekend zo leuk is als dat je verwacht!! Klinkt erg gezellig

Hoi Linda,

En hoe was het met de hele familie in de dierentuin?

groetjes Maris

ps en natuurlijk wel weer foto's plaatsen van je prinsesje!

Terug
Bovenaan