keizersnede gehad?!?1

hallo dames...

ik heb 2 weken geleden een keizersnede gehad...
nu ging het iedere dag beter..
maar sinds gisteren heb ik aan de linkerkant binnen in de buik wat meer pijn als ik beweeg... ik vind het zelf raar dat het opeens weer meer pijn doet...

heeft iemand van jullie ook keizersnede gehad..
zou graag jullie bevinden/kwaaltjes/etc etc willen horen...

liefs joyce

Hey Joyce,

Ik heb precies hetzelfde! Ik ben op 6 mei onder het mes gegaan en globaal gezien ga ik erop vooruit, maar ik heb inderdaad ook regelmatig dat ik een dag of 2 weer meer pijn heb dan de voorgaande dagen, telkens aan dezelfde kant... IK ga er maar van uit dat het gewoon zijn tijd nodig heeft, het is tenslotte ook wel geen lichte operatie he...

groetjes,
Indra

Hoi, dames

Mijn zoontje is ook geboren via een keizersnede. Mijn dochtertje is ook met een keizersnede geboren en deze keer hebben ze het bestaande litteken weer opengemaakt. Tot nu toe valt het me nog niet tegen. Ik heb ook sinds een paar dagen last van een "vervelend, raar gevoel" aan de linkerkant. Morgen komt de huisarts even langs om de kleine te bewonderen en dan kijkt hij gelijk even naar mijn buik. Bij een keizersnede duwen ze toch vanalles opzij aan spieren e.d., dus volgens mij hoort dat vervelende gevoel er een beetje bij.

Groetjes, Linda

Hoi hoi,

Ook hier een keizersnede gehad op 14 meivorige keer gewone bevalling maar had een totaalruptuur toen...
Vond t ook echt tegenvallen de keizersnede... best pijnlijk zeg, ik heb dat gevoel aan de rechter kant... ook af en toe. ik baal ook na beide bevallingen dat je zolang niet je zelf bent zeg maar dus niet de dingen kunt die je normaal doet, ik heb geen geduld.... heb er ook nog eentje rondlopen van 2.5 jaar, die vraagd ook aandacht natuurlijk, maar ja mag niet tillen etc......hoop dat t figuurtje ook wat terugkomt haha sorry ik heb echt geen geduld... alles goed met jullie verder en jullie kindjes?

groetjes

Hallo meiden,

Ik heb 14 mei een keizersnee gehad wat niet gepland was dus het viel heel zwaar tegen. Ik heb ook geen geduld en denk nu dat ik de hele wereld wel weer aan kan maar zoals jullie zelf ook begrijpen kan dat natuurlijk niet. Zoals ze zeggen heb je er wel eens dagen tussen zitten dat het meer pijn doet zeker aan de linker kant doet het meer pijn dan rechts en het voelt ook een beetje dood aan heel raar.
Smiddags ga ik nog altijd eff liggen anders red ik het niet voel me net een oud wijf dan hoor maar dat ben ik ook niet gewent. Hopelijk gaan de klachten bij ons allemaal snel weg want dan kunnen we lekker genieten van het wondertje dat we gekregen hebben.
groeten fleur

Oja heel herkenbaar allemaal.... ik ga smiddags als het kan ook echt nog liggen, maar is moeilijk want heb er nog eentje rondlopen van ruim 2.5 jaar en die wil nie altijd meer slapen.... Ik ben savond ook echt op, heb dan ook echt mn baal momenten en kan om alles huilen of heel boos worden.... ik kan er ook echt niet tegen dat ik niets kan want ik erg boos om en raak ik erg gefrrustreerd..... hoop ook dat het snel over is bij ons allemaal!

groetjes

Terug
Bovenaan