keizersnede: ruggeprik of narcose

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik krijg 19 januari een geplande keizersnede. Mijn eerste is ook middels een kz geboren. Maar dan met een ruggeprik. Dat is toen niet helemaal goed gegaan omdat ik erg ging hyperventileren. Nu denk ik erover om onder algehele narcose te gaan. Ik ben benieuwd of mensen dit ook hebben gehad en hoe dat is gegaan, vind het best eng.

Gr. Jeannette
36.6 wk

Hallo,

Ik heb geen ervaring met een keizersnee, maar algehele narcose lijkt me eerlijk gezegd niets. Dan krijg je helemaal niets mee van de bevalling en zie je je kindje ook niet 'verschijnen' zal ik maar zeggen. Je hebt natuurlijk ook geen prettige ervaringen met de ruggeprik, dus ik begrijp wel dat je het overweegt, maar ik denk dat ik toch voor de ruggeprik zou gaan. Voor mij makkelijk praten natuurlijk, want ik sta niet voor de keuze!
Succes ermee!

Groetjes, Margje

hoi,