Keizersnede staat gepland!

Hoi meiden,

Omdat ons kleintje in een stuit ligt,  hebben ze vanochtend  een draaipoging gedaan. Ik ben net thuis, wat duurde dat lang zeg! Helaas is de draaipoging niet gelukt. Ze hebben het 3 keer geprobeerd maar ons eigenwijsje liet zich niet verplaatsen.
Het is me gelukkig wel allemaal meegevallen, de baby werd goed in de gaten gehouden, ik lag de hele tijd aan het CTG. Hij/zij heeft er volgens mij niks van meegekregen. Ik vond wel dat we steeds erg lang moesten wachten, we hebben bijna 3 uur in de verloskamer gezeten... Helaas voor niets, maar het was het proberen waard. We hebben meteen een afspraak voor een keizersnede gemaakt (een stuitbevalling zie ik niet zitten). Op 7 januari gaat het gebeuren, zo spannend! Nog 16 daagjes, het is nu echt aftellen...

En... hoe gaat het bij jullie?

Liefs Karin

Grappig, dat is mijn uitgerekende datum...

Jammer dat de draaipoging niet is gelukt, maar kun je wel naar een datum toe leven waarop je zeker weet dat je jullie wondertje gaat zien.

Hier vanmorgen weer een echo gehad op de verloskamers, en kindje ligt gelukkig nog steeds met het hoofdje naar beneden toe.
Alleen ligt ze nog vrij hoog en heeft ze nog best veel ruimte om te bewegen, dus als mijn vliezen breken moet ik wel acuut naar het zh i.v.m. de navelstreng die er nog tussendoor kan schieten.....

Wens je alvast heel veel succes, en hoop dat alles heel voorspoedig voor je gaat verlopen.

Veel liefs Wanda

Hee Wanda,
De kleine bij mij is ook nog niet ingedaald (ben nu 38 weken en 3 dagen).
Ik hoef niet naar het ziekenhuis, maar moet wel gelijk gaan liggen als de vliezen breken en de verloskundige bellen om te kijken hoe de navelstreng zit.
Groetjes

Hoi Karin,

Jammer dat het draaien niet gelukt is! maar wel fijn dat er direct een datum is gepland. Dan kun je daar idd naar toe leven..........

Heel veel succes met de laatste loodjes en we lezen er hier zeker wel van??!!

Voor de andere twee meiden: heel veel succes en maar hopen dat ze goed blijven liggen en niet (weer) gaan draaien!

groetjes marion

Terug
Bovenaan