Keizersnede

<p>Hey dames,</p><p>ik ben 27 aug bevallen en heb een keizersnede gehad. mijn vraag was wanneer konden jullie weer spijkerbroeken aan doen? ik ben leggings dragen helemaal zat ??</p>

Nou meid, dat kan in mijn ervaring best wel even gaan duren.. Bij mijn eerste keizersnede heeft het rcht wel weken geduurd voordat ik weer een spijkerbroek kon verdragen op mijn litteken de hele dag. En daarna heb ik eerst nog een tijd m'n zwangerschaps spijkerbroeken aan gehad. Afgelopen 8 Augustus heb ik mijn tweede keizersnede gehad en nu is het nog erger.. Loop nu nog in leggings en dat zal ook nog wel even gaan duren denk ik zo. Hoop voor jou dat het sneller mag gaan als je het nu al beu bent. Succes!

Al mijn normale spijkerbroeken kwamen precies op mijn wond uit dus heb nog wat weekjes mijn positiespijkerbroeken aangehad. Met 10 weken paste in mijn oude spijkerbroeken weer en was het te doen qua gevoeligheid. 
Moet zeggen dat het mij niet veel uitmaakte welke broek ik aanhad. Stiekem vond ik mijn positiebroeken wel lekker zitten. En had een aantal leuke voedingsjurkjes gekocht wat met een legging toch wel gewoon leuk was. 
Succes met je herstel en wie weet kun jij je broeken snel weer aan. 

Ik heb half september vorig jaar een keizersnede gehad. En kon pas in december mijn oude broeken weer aan. Ik beviel van een prematuur en ze hadden me iets verder open gemaakt dan normaal is me verteld. Ook mijn normale broeken zaten precies op de wond dus dat vond ik echt niet fijn.

Nog gefeliciteerd overigens!

Gefeliciteerd!
Ik heb op 1 augustus een keizersnede gehad en kan inmiddels m’n spijkerbroeken weer aan. Wel broeken die boven het litteken zitten, maar droeg eigenlijk sowieso niet zulke lage broeken dus dat is geen probleem (en niet m’n allerstrakste broeken van voor de zwangerschap want ja, past gewoon nog niet haha). 

Terug
Bovenaan