Keizersnede

<p>Hallo</p><p>Even een vraagje over het herstel van een keizersnede. </p><p> </p><p>Ik heb 9 week geleden een keizersnede gehad. Alles liep goed na 4 weken geen last meer gehad.</p><p>2week geleden ben ik een avond gaan sporten. </p><p>Maar vanavond heb ik boodschappen gedaan en de tassen waren best zwaar. En nu heb ik ineens veel last binnen in mijn buik en bij het plassen. </p><p>Heeft iemand ervaring ermee ? </p><p> </p><p>Groetjes </p><p> </p>
 
Ik zou voor de zekerheid laten testen op blaasontsteking. Hier ben je nu extra gevoelig voor werd mij verteld. 
Ik ben 12 juni bevallen van mijn zoon dmv een spoedkeizersnee en heb hier nog steeds last van. Niet zozeer van de wond maar vooral inwendig. Een zeurende pijn. 
Ik kan me nog herinneren dat ik 9 weken na de keizersnee bij de dokter ben geweest omdat ik enorm veel buikpijn kreeg ineens. Na wat voelen en drukken vertelde ze dat dit mijn darmen waren die nog steeds bezig waren op gang te komen. Zelf geloofde ik dit niet want het voelde zo anders dan darmen. Uiteindelijk werd ik 2 dagen na mn bezoekje aan de dokter voor het eerst weer ongesteld. Na een weekje heftig bloeden was die enorme buikpijn ook weg dus waren echt niet mijn darmen. 
Ik weet niet of jij al weer ongesteld bent geworden maar dat zou het ook kunnen zijn. 
Of misschien toch iets te fanatiek gesport? ?
 
 
 
Dankje voor de informatie. 
Nee ben nog niet ongesteld geweest dus dan wacht ik het nog even af .
 
( oeps ja dat zal ook kunnen toch ook naar even weer een stapje terug doen ? ) 
 
Hier drie weken geleden keizersnede gehad en ik kan me voorstellen dat je met 9 weken misschien toch te zwaar getild hebt? Advies is niet zwaar te tillen en na 6 weken het weer op te bouwen. Iedereen hersteld anders, de een is sneller als de ander. Zou het even aankijken en misschien toch wat rustiger aan doen? 
 
Terug
Bovenaan