keizersnede???

Hallo allemaal,
Ik heb last van bekkeninstabiliteit, en nu las ik ergens dat je dan met een keizersnede moet bevallen. Volgens mijn gyn. is bevallen met BI geen probleem, eerder makkelijker omdat je meer ruimte hebt. Ik begrijp dat ik meer ruimte heb, maar niezen doet al veel pijn, laat staan een kind eruit persen!! Weet iemand hier meer over?
Groetjes!
 
Hoi,

zelf heb ik er geen ervaring mee. Hoop dat diegene nog wel reageren voor je. Mijn schoonzusje en een vriendin zijn allebei bevallen (op de normale manier) terwijl ze BI hadden. Wel hadden ze tijdens de zwangerschap fysiotherapie. Weet niet of dat van belang is als je op de normale manier wilt bevallen......Groetjes....
 
hoi ik ben bevallen via de natuurlijke manier. de weeén ervaarde ik als pijnlijker omdat ik zo uitgeput was maar met 1 perswee is mijn zoon geboren. 2 maanden later ben ik terecht gekomen bij theo kuyper in bergen ( nh) en die heeft mij eraf geholpen. ( kon zelfs niet eens zitten). 6 jaar later was ik zwanger van een tweeling en ben weer naar hem toe gegaan en ik ben heel goed door de zwangerschap heen gehuppeld.
succes
ps hij is een kinesioloog
 
hoi ook ik ben op natuurlijke manier bevallen met bi. Zelf heb ik het persen als pijnlijk ervaren. Maar geod mijn zoontje had een flink bol hoofd. Nu word er meer rekening gehouden met mijn bekken oa door dat ik bij de bevalling mijn benen plat op bed moet laten.
 
hoi hoi

ik kreeg van mijn vk te horen dat het juist beter is om op normale manier te bavallen omdat ze tijdens een keizersnee ook in je buikspieren snijden en dat zijn nu juist de spieren die je bekken een beetje meer aanspannen en als je dus een keizersnee krijg je alleen maar meer last krijg van bi. en er pas later vanaf en.
nou ik wens je voor de rest succes met je zwangerschap en je bi dat het maar minder pijn mag gaan doen
 
Terug
Bovenaan