keizersnede

Hey dames,

Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen met een keizersnede van onze mooie zoon Joris.
Omdat ik na 15,5 uur weeën nog maar 2 cm ontsluiting had is besloten een keizersnede te doen.
Het herstel is heel goed verlopen, heb eigenlijk nergens last van gehad.
Alleen nu zie ik dat de wond (kan hem nu zelf zien!) nog niet helemaal dicht is gegroeid.. en zit een klein bultje op waar stinkend wondvocht uit komt...lijkt me niet helemaal normaal... wie heeft hier ervaring mee? Ik heb er geen last van, maar lijkt me toch een reden om aan de bel te trekken?

GR. ANnemiek

Hoi,

Ik heb zelf in juni een ks gehad en deze wond was aardig snel dicht.
Volgens mij is het niet normaal als daar nu nog steeds vocht uit komt en zeker als het stinkt niet. Bel naar de huisarts of naar het ziekenhuis en laat het even controleren. Ik zou zelfs het weekend niet meer afwachten.

Laat je weten hoe het afloopt?

Groetjes,

Frieda

Hoi,

Ook ik heb bij mijn vorige bevalling een keizersnede gehad en bij mij ging de wond pas na 6 weken dicht, je moet het wel na laten kijken of er niks is ontstoken, als dat niet het geval is dan mag je er vooral niks op smeren en ook niet met je douchestraal schoon willen maken want dan wordt het week en dan gaat het langzamer dicht. (is mij toen ook verteld door de gyn.)

succes met alles en gefeliciteerd met je kindje!!!!

groetjes, Oelie

hoi annemiek,
allereerst gefeliciteerd met je dochter!! Hopelijk doen jullie het (op jouw litteken na dan) goed!
Heb t weekend tig x geprobeerd op je te reageren, maar telkens kon ik niet reageren of had ik hele verhaal klaar, komt t er niet op...?!?!
Heb je je litteken al na laten kijken door huisarts/ gyn of VK? Want het moet rond deze periode eigenlijk wel dicht zijn!! En als je aangeeft dat het wondvocht dat eruit komt, stinkt, moet je er helemaal naar laten kijken!!
Veel sterkte, hopelijk geneest het snel en zonder problemen.
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap (via ks)

Inderdaad een rot forum, heb al tig keer geprobeerd om te vertellen dat ik naar het ziekenhuis ben geweest vandaag! Ik had gebeld en ze wilden toch even kijken.
Gelukkig is de boel niet ontstoken en hoef ik verder geen actie te ondernemen. de wond was nog niet helemaal dicht maar de verpleegster zei dat ze verwachtte dat het nog dicht zou groeien. Moet het wel in de gaten houden, het moet natuurlijk niet gaan ontsteken. De wond zweette en dit is het stinkende vocht, geen push gelukkig!

Dank voor het reageren!

Liefs Annemiek

Terug
Bovenaan