keizersnede

Hallo,

Omdat mijn vorige bevalling nog al heftig verliep, begin ik het nu wel benauwd te krijgen, aangezien er binnenkort weer een aan komt..!
Mijn zoon was groot... zat klem... en is er echt uitgetrokken. Ik vond het een vreselijke ervaring. Ik moet nu met 36 week naar de gyn door dat de vorige bevalling zo slecht verliep. Nu blijkt    deze baby   ook al erg groot. Nu is mijn vraag... Zijn er meer mensen   met zo'n soort ervaring en die bij de volgende bevalling een keizersnede kreeg? Op eigen vezoek of op aanraden van de gyn? Ik weet dat een keizersnede ook niet niets is, maar zo'n bevalling als de vorige keer... daar pas ik voor!

Hoi,

Ik had ook een grote knul die er niet door kon en na 36 uur tobben is het uiteindelijk toch een keizersnede geworden. Ik had echt het gevoel dat ik voor niks die rot weeën heb gehad en die teleurstellingen dat het steeds niet op schoot enzo. En toen de gyn Thomas eruit haalde via die keizersnede toen zei hij gelijk dat die er nooit door had gekund. Als ik jou zo hoor dan zou ik echt vragen voor een geplande keizersnede. Het herstel is langduriger maar het kan je een hoop ellende schelen en een trauma bovendien. Gewoon vragen.

groetjes Ida

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2008 11:41:21'));

Hoi,

Ik had ook een grote knul die er niet door kon en na 36 uur tobben is het uiteindelijk toch een keizersnede geworden. Ik had echt het gevoel dat ik voor niks die rot weeën heb gehad en die teleurstellingen dat het steeds niet op schoot enzo. En toen de gyn Thomas eruit haalde via die keizersnede toen zei hij gelijk dat die er nooit door had gekund. Als ik jou zo hoor dan zou ik echt vragen voor een geplande keizersnede. Het herstel is langduriger maar het kan je een hoop ellende schelen en een trauma bovendien. Gewoon vragen.

groetjes Ida

Ja, hier bijna hetzelfde! Op woensdag begon het te rommelen en heb ik ;s nachts niet kunnen slapen van de beginnende weeen......op donderdag mijn vliezen gebroken en had Maaike in het vruchtwater gepoept, dus door naar het ZH.....op vrijdag nog steeds geen vorderende ontsluiting, dus aan de wee-opwekkers en bij 9 cm ontsluiting bleek het niet te passen en toen een keizersnede...zucht....
Toen Maaike eruit gehaald werd, zei de gyn ook dat het nooit gepast had (4700 gram en 56cm).
Ik ga volgende keer in elk geval in discussie over een geplande keizersnee!
Groetjes,

Nathalie, trotse mama van Maaike (28-09-2007)

ja een KS of een inleiding bij 37 weken ofzoiets ik heb toen een groeiecho geeist en gekregen en ben met 38 weken ingeleid anders had ik hetzelfde probleem gehad nu ging het net (op het scheuren na natuurlijk)

Terug
Bovenaan