keizersnede

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen met een keizersnede van onze mooie zoon Joris.
Omdat ik na 15,5 uur weeën nog maar 2 cm ontsluiting had is besloten een keizersnede te doen.
Het herstel is heel goed verlopen, heb eigenlijk nergens last van gehad.
Alleen nu zie ik dat de wond (kan hem nu zelf zien!) nog niet helemaal dicht is gegroeid.. en zit een klein bultje op waar stinkend wondvocht uit komt...lijkt me niet helemaal normaal... wie heeft hier ervaring mee? Ik heb er geen last van, maar lijkt me toch een reden om aan de bel te trekken?

GR. Annemiek

Hoi,

Ik ben een kleine 4 maanden geleden ook bevallen met een keizersnee. Het kan inderdaad zijn dat de wond vochtig is. Je moet goed opletten dat je geen koorts krijgt en dat je geen harde stukken voelt. Het kan dan zijn dat het aan het ontsteken is.

Het is heel raar maar bij mij zijn de hoeken van de wond nog steeds niet helemaal dicht er komt nog regelmatig vocht uit.

Als je het niet vertrouwd, bel dan de huisarts even.

Groetjes Sonja

Inderdaad een rot forum, heb al tig keer geprobeerd om te vertellen dat ik naar het ziekenhuis ben geweest vandaag! Ik had gebeld en ze wilden toch even kijken.
Gelukkig is de boel niet ontstoken en hoef ik verder geen actie te ondernemen. de wond was nog niet helemaal dicht maar de verpleegster zei dat ze verwachtte dat het nog dicht zou groeien. Moet het wel in de gaten houden, het moet natuurlijk niet gaan ontsteken. De wond zweette en dit is het stinkende vocht, geen push gelukkig!

Dank voor het reageren!

Liefs Annemiek

Terug
Bovenaan