Keizersnede

Ik heb 11 weken geleden een spoedkeizersnede gehad. Ik heb hier nog steeds ontzettend veel last van..Niet van het litteken want dat ziet er ontzettend netjes uit! Maar van een zeurderige pijn met name in de onderbuik maar ook regelmatig in heel mijn buik..Deze pijn trekt ook erg door naar mijn rug..Ook heb ik nog regelmatig diarree of echt een kei harde ontlasting..Bij de inwendige echo bij de nacontrole zag er alles goed uit bij 9 weken ben ik bij de huisarts geweest en die zei ook dat ik het tijd moest geven..Nu heb ik ook gelezen dat er bij een bikinisnede mensen chronisch last kunnen blijven houden van hun buik..Herkent iemand dit? Hebben meer mensen hier last van?

Liefs ils

Hi Ils,

Ik heb zelf drie jaar geleden een keizersnede gehad, maar ik heb er geen last meer van. Wel heb ik af en toe last van irritatie aan de wond. Misschien dat weer dan van invloed is of zo, maar geen echte buikklachten.

Nu ik weer zwanger ben, wordt de druk op die snee wel opgevoerd en ga ik dit ook aangeven bij de gyn.

Ik zou toch bij je huisarts blijven aan kaarten hoe je je voelt.

Sterkte.

Gr. Tamara.

Hoi Ils,

Ik weet niet wat voor pijn jij precies ervaart, maar sinds mijn 1ste keizersnede (toen ook spoed) blijft mijn onderbuik aan de ene kant gevoelloos, maar aan de andere kant voelt het, als ik bv ergens tegenaan leun, alsof het beurs is. Dit is helaas ruim 5,5 jaar later nog steeds zo. Ben er nu gelukkig wel aan gewend.
Nu mijn 3de keizersnede vandaag gepland. Denk niet dat het gevoel ooit anders zal worden.

Ik denk dat iedereen iets anders voelt, of zelfs helemaal geen verschil voelt.
De gyn heeft toendertijd wel gezegd dat het tot een half jaar na de ingreep kan verbeteren. Daarna eigenlijk niet meer.

Groetjes Suus

Hoi Ils, ik heb twee maal een keizersnede gehad en mijn buik voelt nog steeds doof, verder heb ik soms een soort kramperig gevoel en inderdaad ook mijn ontlasting is soms dun en soms dik. We zijn nu aan het proberen voor de derde keer zwanger te worden en dan wordt het zowiezo een keizersnede. Hopelijk verergeren de problemen dan niet. Suus, hoe is jou derde keizersnede gegaan? Groetjes Nouky

Hoi Ils, ik heb twee maal een keizersnede gehad en mijn buik voelt nog steeds doof, verder heb ik soms een soort kramperig gevoel en inderdaad ook mijn ontlasting is soms dun en soms dik. We zijn nu aan het proberen voor de derde keer zwanger te worden en dan wordt het zowiezo een keizersnede. Hopelijk verergeren de problemen dan niet. Suus, hoe is jou derde keizersnede gegaan? Groetjes Nouky

Terug
Bovenaan