keizersnede?

Hoi,
Ik zag Mirjam dat jij ook een keizersnede hebt gehad. Ik zag dat je op nacontrole geweest bent en het nu alweer over hardlopen hebt. Ik was even van mijn stuk, mijn kinderen zijn nu zes weken oud maar tot mijn grote teleurstelling en frustratie kan ik net heen en weer naar het winkelcentrum wandelen dat hier vlakbij is. Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen zodat ik me een beetje kan voorbereiden op hoe lang dit 'geduld hebben' nog gaat duren.

Hi,

Ik heb er toch ook zeker wel 6 weken over gedaan om te herstellen en dan nog moest ik rustig aan beginnen. Ik weet nog dat ik net op controle was geweest en naar mijn schoonouders hier in het dorp wandelde... ik heb me met de auto terug laten brengen. Ik had me erg vergist en het is maar een minuut of 20 lopen.

Iedereen herstelt op zijn eigen manier. Neem je tijd (als dat kan tenminste).

Gr. Tamara.

Hi,

Ik heb er toch ook zeker wel 6 weken over gedaan om te herstellen en dan nog moest ik rustig aan beginnen. Ik weet nog dat ik net op controle was geweest en naar mijn schoonouders hier in het dorp wandelde... ik heb me met de auto terug laten brengen. Ik had me erg vergist en het is maar een minuut of 20 lopen.

Iedereen herstelt op zijn eigen manier. Neem je tijd (als dat kan tenminste).

Gr. Tamara.

ha mulatsag,

Het is inderdaad zoals Tamara zegt bij iedereen verschillend hoe snel je hersteld!
Bij mijn eerste rende ik na een week weer de trap op en af en liep ik kilometers buiten achter de kinderwagen aan.
Bij Simon duurde dat wat langer, ongeveer na 3 weken kon ik weer lekker normaal lopen.
Ik heb denk ik gewoon geluk dat het bij mij zo snel hersteld!
Succes met het herstellen en doe lekker rustig aan.
Luister goed naar je lichaam en ga het niet forceren!

groetjes Mirjam

ha mulatsag,

Het is inderdaad zoals Tamara zegt bij iedereen verschillend hoe snel je hersteld!
Bij mijn eerste rende ik na een week weer de trap op en af en liep ik kilometers buiten achter de kinderwagen aan.
Bij Simon duurde dat wat langer, ongeveer na 3 weken kon ik weer lekker normaal lopen.
Ik heb denk ik gewoon geluk dat het bij mij zo snel hersteld!
Succes met het herstellen en doe lekker rustig aan.
Luister goed naar je lichaam en ga het niet forceren!

groetjes Mirjam

Hoi Mulatsag,

Bij mij duurde het herstel de eerste keer het langst. Kon ook pas na 4 weken een klein blokje om en na 6 weken net iets verder. Kon ook moeilijk echt rechtop lopen toen.
De 2de en 3de keer ging het herstel gelukkig veel sneller. Liep nu na 2 weken mijn eerste blokje om.
Niet dat ik er nu aan moet denken om te gaan hardlopen, maar dat is nooit mijn ding geweest ;-)

Weet wel dat jij 2 kids hebt en dat dat ook enorm veel energie vreet natuurlijk. Wij hebben er maar 1 (tegelijk) en dat is al pittig.
Neem dus gewoon de tijd die je nodig hebt en ga niks overhaasten, want daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.

Sterkte met opknappen.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan