keizersnede

Hoi allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met een keizersnede?
Omdat ik zwangerschaps suiker heb, zal de kleine waarschijnlijk volgende week of die week erop gehaald worden, omdat ze anders te ver door groeit.

Ben wel erg benieuwd, ben volgende week dan 36 weken.

Hoop dat jullie iets meer weten....

Liefs Mama2be

Jeetje spannend hoor!

Mijn zoontje is met een keizersnede geboren. Niet gepland, zoals bij jou, maar een spoedingreep.
Er zullen dus wat dingen anders zijn.
De ingreep zal alleen denk ik wel hetzelfde zijn.
Ruggenprik voel je niet (althans wel druk, maar geen pijn) en dan worden je benen warm (gek gevoel).
Je wordt dan op je rug neergelegd en je armen worden vastgemaakt. Dan mag je partner binnenkomen.

De ingreep zelf voel je natuurlijk niet. Meestal wordt je kindje binnen een minuut of vijf geboren.
Het hechten duurt nog het langst.

het ligt aan het ziekenhuis of je nog moet recouveren of meteen terug naar zaal of kraamsuite mag.

Wat halen ze je kindje vroeg. Is hij of zij zo groot?
laat je weten of het allemaal goed is gegaan...

Liefs Indie (novembermama- nog 11 dagen)

Ik ga 15 december voor de derde keer bevallen met een keizersnede dus brand maar los met je vragen, haha.
Bij de eerste was het een spoedkeizersnede tijdens de bevalling omdat ze ondanks alle weeënopwekkers enz. niet wilde indalen. Bij de tweede bleek dat hij ook niet indaalde dus dat werd een geplande keizersnede en nu wordt het zowiezo een keizersnede omdat ik er al twee gehad heb. Het viel mij elke keer mee, de ruggeprik ging meteen goed en was ook niet heel pijnlijk met zetten. Verder is het natuurlijk een zware buikoperatie maar ik was na twee weken toch al een heel eind de oude. De tweede keer kwam mijn baby op de recovery al bij me en mocht lekker bij me blijven liggen, dat is bij ons standaard als het goed gaat met moeder en kind. Het enige wat ik nu minder vind is dat ik 3 nachtjes moet blijven, ik zal mijn andere twee kindjes zo missen. Bij een keizersnede krijg je trouwens een katheter en bij mij eindigde dat steevast in een blaasontsteking waarvoor ik antibiotica moest nemen. Ik had hier trouwens geen koorts bij alleen pijn bij het plassen. Ik hoor wel wat je nog meer wilt weten, in elk geval succes met bevallen.

Zo idd snel al zeg!
Spannend hoor, hier geen ervaring!
Sterkte ermee en wouw je kan dan over een weekje al genieten van je kindje!

Is het al zeker?
Spannend zeg, dan is voor jou het einde al in zicht! Vind je het geen raar idee?
Ik kreeg bij vorige zwangerschap op maandagavond te horen dat ik de dag erna 's morgens vroeg ingeleid zou worden. Vond t zo'b raar idee dat je wist dat je dan papa en mama zou zijn haha.
Ga nog maar ff lekker saampjes uit en genieten van elkaar. Straks druk genoeg haha.
Geniet van je laatste week(en)

Liefs

Terug
Bovenaan