Keizersnede

Hoi allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met een keizersnede?
Omdat ik zwangerschaps suiker heb, zal de kleine waarschijnlijk volgende week of die week erop gehaald worden, omdat ze anders te ver door groeit.

Ben wel erg benieuwd, ben volgende week dan 36 weken.

Hoop dat jullie iets meer weten....

Liefs Mama2be
 
Ik heb bij m'n oudste een spoedkeizersnee gehad (nadat z'n hartslag wegviel) en bij de tweeling een geplande keizersnee.
Ik weet niet beter.
Ik vond de geplande keizersnee wel meer tegenvallen omdat ik gewoon heel erg gespannen was op de operatietafel.
Het herstel duurt gewoon langer, daar moet je rekening mee houden.

Succes en sterkte alvast!!!
 
Ik heb bij m'n oudste een spoedkeizersnee gehad omdat z'n hartslag wegviel.
Bij de tweeling had ik een geplande keizersnee, die vond ik meer tegenvallen omdat ik heel gespannen op de operatietafel lag.

Verder weet ik niet beter, dus ik kan niet vergelijken met een "normale" bevalling.

Het herstel duurt gewoon langer, daar moet je wel rekening mee houden!

Succes en sterkte alvast!!
 
Bij mijn oudste een spoedkeizersnee gehad omdat hij niet verder wou dalen, geluk achteraf omdat hij de navelstreng 3 x om zijn nek had zitten.

Heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en was blij dat ik er uit kon. Ben daarna nog wel ettelijke weken uit de roulering geweest wegens de pijn.

In feite is het namelijk een grote buikoperatie. Niet erg fijn als je er niet op gerekend heb.

Succes en geniet van je mooie kindje

 
Ik heb 2,5 jaar geleden een keizersnee gehad met de geboorte van mijn dochtertje.
Na een mislukte inleiding alsnog een keizersnee.
Ik zag er als een berg tegen op maar het is me heel erg meegevallen. Het herstel is wel iets langer maar dat is heel wisselend per persoon. Ik ben echt geen sportief persoon maar liep na 2 weken achter de kinderwagen naar een winkelcentrum in de buurt.
En het is voor je kindje een stuk makkelijker als door het geboortekanaal.
Succes!
 
Terug
Bovenaan