Keizersnede

Eerste bevalling verliep niet zo goed..en werd een spoedkeizersnede..
2de bevalling werd een geplande keizersnede omdat het in een stuitligging lag.
En nu de 3de hoopte ik toch op een normale bevalling..
Alleen het ziet er naar uit dat het ook een keizersnede word
Daar gingen ze al vanuit ...Dus binnenkort een gesprekje met de gynaecoloog of het mogelijk is

Spannend! ( maar goed, beeb zal er zowieso toch wel uitkomen, neem ik aan?)
Ik heb zelf bij de eerste ook een keizersnede gehad, na 2 1/2 dag ploeteren, dus ik ben ook wel benieuwd wat de gyn er van zal zeggen. Dit keer vind ik het allemaal prima, natuurlijk het liefst een bevalling volgens het boekje, maar ik weet inmiddels dat als het helemaal anders loopt, dat ook het einde van de wereld niet is ;)

Ik heb een normale bevalling gehad en 2 keer een keizersnede. De hoofdreden om na twee keizersnedes weer een keizersnede toe te passen is omdat er tijdens de bevalling te veel druk op de oude wond komt te staan. Ik krijg ook weer een keizersnede en heb me er kompleet bij neergelegd. Een gewone bevalling kan wel, maar er zijn veel risico's aan verbonden. Succes!

Ik had bij de eerste een hele zware bevalling( totaalruptuur) en heb daarna nog ruim een jaar moeten revalideren bij een bekkenfysio dus krijg nu keizersnee...vindt het wel spannend ...hoelang na de keizersnee waren jullie weer op de been pijnvrij? Weet niet goed wat ik erna kan verwachten. Bij de eerste bevalling had ik 8 weken lang heel veel napijn en kreeg ik bij 9 weken een hersteloperatie.

Bij de eerste bevalling was ik ook erg lang uit te running.
Ook een bevalling wat je niet graag over doet en alsnog een keizersnede werd...
Maar met de 2de was het een geplande keizersnede en toen was ik veel eerder hersteld weekje of 2..alleen je mag lang geen zware dingen tillen... Maar pijn nee niet echt...
Keizersnede zelf viel me ook eigenlijk reuze mee..

keizersnee 1 viel bij mij reuze mee, maar de tweede? Nee daar heb ik echt een trauma aan overgehouden! De ruggeprik zat zo hoog dat ik het idee had niet te kunnen ademen! Ik werd echt gek van binnen. Komt wel vaker voor, maar ik vond het vreselijk, raakte zo in paniek dat ik eerst nog even 1,5 uur op de itensive care moest bij komen! Dit was mijn derde kindje al! De vierde wordt dus ook weer een keizersnee en ik zie er als een berg tegen op! Ook de napijn weer...

Terug
Bovenaan