keizersnede

vannacht ben ik door middel van een keizersnede bevallen. ipv 6 september
we hebben een jongen, zijn naam is danny, weegt 2670 gram een is 48 cm.
danny is inmiddels uit voorzorg naar het sophia kinder ziekenhuis in rotterdam overgeplaats. hij had wat moeite met zijn ademhaling mede doordat hij vruchtwater had in geslikt met ontlasting wat op de longfoto ook was te zien in zijn longen. inmiddels net een telefoon gehad van mijn man dat het al eenn heel stuk beter gaat.
vanmiddag na 3 uur ga ik zelf ook die kant op met die ambulance.

Hoi Loena,

Meid, wat een verhaal! Hoe is het ineens nu zover gekomen?!
Hebben je pijnen dan toch ook met de bevalling al te maken gehad, of heeft het proberen te draaien je zoon onrustig gemaakt??

Ohhhh maar als eerste natuurlijk: GEFELICITEERD! Jullie hebben een zoon!! Wat stoer! Hij heeft ook netjes gewicht + lengte toch, voor 36,5 wk? Spannende tijd tegemoet, je kindje tussen al die toeters en bellen.. hoop dat hij snel opknapt en met jullie mee mag.

Gaat het met jou een beetje??
Fijn dat je vanmiddag naar je man en zoontje toe mag, anders is het ook zo alleen.
Heb je ruggenprik gehad of algehele narcose? Ben benieuwd hoe je het ervaren hebt en wat er nou aan vooraf gegaan is, maar eerst: alle tijd voor jezelf en je zoontje! Succes, hoop dat je zelf ook snel opknapt!

Groetjes,

gisteren overdag was het al een beetje aan het rommelen in mijn buik enn ben toen naar het ziekenhuis geweest. het leek er toen nog niet op dat ik zou gaan bevallen zei de arts en na een tijd aan de monitor en binnenwaardss onderzoek mocht ik gewoon weer naar huis.

wel bleef het wat rommelen in de loop van de avond. ik ben rond 10 uur naar bed gegaan met een kruik die mijn man had klaar gemaakt.
toen ik rond half 1 de kruik opnieuw had warm gemaakt ben ik weer naar bed gegaan, toen kreeg ik veel pijn en ben ik naar de wc gegaan, daar verloor ik bloed. ik naar de zh gebeld en mocht komen. de weg daarheen kreeg ik al meer met weeen te maken en die zette in het ziekenhuis door. daar werd gekeken en ik had 2 cm ontsluiting.

er was algesproken over een keizersnede ivm stuit. iedereen werd opgepiep en toen heb ik een rugeprik gekregen en is om kwart over 3 danny geboren.
na de keizersnede had ik heel even flnke pijn maar doormiddel van een pijn pomp was het wel te doen. nadeel je wordt erg suf. vanaf vanmorgen de pomp al niet meer gebruik ommdat het goed te doen is.

Ook Loena83,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Hoop dat de kleine snel opknapt en jij ook en dat jullie dan kunnen genieten...

Rust maar eerst goed uit.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat vervelend dat ie overgeplaatst is, hopelijk ga je snel die kant op zodat je bij hem kunt zijn.
Succes met het herstel en geniet van je mannetje!

jeeetje he..gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon,hopelijk kan je de kleine snel in je armen sluiten.en hopelijk herstel je zelf ook snel.voor nu lekker uitrusten en hou ons op de hoogte

Terug
Bovenaan