Keizersnede

Afgelopen maandag eerste echo gehad en kloppend hartje gezien hoe geweldig!

Alleen maak ik me een beetje zorgen ze gaan met gynaecoloog en eventueel neuroloog overleggen ivm mijn zwangerschap en bevalling.

het is bijna zo goed als zeker dat ik een keizersnede moet ivm medische indicatie. (Schedelbreuken gehad druk op schedel kan gevaarlijk zijn)

zijn er meer die een keizersnede moeten? Hoe ga je hier mee om? Ene kant denk ik alle apparatuur is binnen handbereik andere kant denk ik hoe snel zou ik naar huis mogen en hoe snel zal ik ervan hersteld zijn

over 2 weken heb ik al de 2de echo dan ben ik 10 weken :)

echt zo spannend allemaal hoop dat het hartje nog steeds goed klopt en de kleine goed groeit

Ik heb een keizersnede gehad en dat is prima bevallen. Destijds vrijdag geholpen en zondagochtend naar huis. Dit was een gewone keizersnede waarbij de baby met papa meeging.

nu krijg ik een Gentle sectio waarbij we gewoon samen blijven. Ik kijk ernaar uit dat de kleine er is. Ik zou me niet te veel zorgen maken ze weten echt heel goed wat ze doen. En vraag of een Gentle sectio een mogelijkheid is voor jezelf, je partner en de baby superfijn.

het komt echt goed! Heel veel succes en geniet van je zwangerschap!

Super bedankt voor de tip!

Over 2 weken moet ik terug naar vk kan ik dit gelijk overleggen.

wat fijn te lezen dat je met een paar dagen misschien al naar huis kan :)

Hi Johanna,

Mijn eerste bevalling is na bijna 3 dagen weeën geëindigd in een spoedkeizersnede. Nu zwanger van de 2de en ik mag gezien mijn verleden kiezen: natuurlijk bevallen of keizersnede. Voor mij super makkelijke keuze: Het wordt een keizersnede! Zonder enige twijfel. Nooit meer die hel van weeën doormaken.

Ik was na mijn keizersnede binnen 48 uur thuis (korter dan die hele weeën -hel had geduurd zeg maar ;-)) en de volgende dag stond ik koffie in te schenken voor visite. Ik heb geen enkele negatieve ervaring te melden over een keizersnede; wel over natuurlijk bevallen.

Anna

He Anna

oh vervelend te horen van je eerste bevalling maar super je 2de

ik ben gewoon geen zkh type alleen al als ik er aan denk wordt ik draaierig haha

het valt dus allemaal wel mee :)

Een keizersnede is prima te doen hoor. Vraag wel naar een gebtle sectio en lees je goed in. Dat helpt een heleboel :)

ik had een geplande gentle sectio en zal dit nu weer krijgen. Ik vond het een fijne ervaring en mocht na 2 nachtjes lekker naar huis. Helemaal prima!

Komt goed!

Super bedankt heb al helemaal gelezen over gentle sectio echt super fijn die tips!

Nu donderdag hoor ik er hoop ik meer over wat de mogelijkheden zijn ed erg spannend

Terug
Bovenaan