keizersnee en beeld babyfoon

elize81

New member
donderdag voor controlle geweest en echo en had goeie hoop dat onze meiden gedraaid waren maar helaas..alle 2 nog in stuit/voetjes naar beneden..ze waren wel weer goed gegroeid, beide ongeveer 6 pond..kan ook niet lang meer staan of rond lopen heb dan echt last v mn rug..nu donderdag weer terug komen en als ze nog niet gedraaid zijn word het die week erop een keizersnee, zoals het er nu voor staat..vind ik allemaal best wel spannend.mn dochter is via de natuurlijke weg geboren..dus geen idee hoe een keizersnee gaat behalve van de verhalen..

andere vraag..wij zijn aan het kijken naar een beeld babyfoon maar vinden de schermpjes erg klein, moeten er toch 2 in beeld en prijzig..heeft iemand tips?
 
Hai Elize,

Wat jammer dat de twins niet zijn gedraaid. De kans dat ze nu nog gaan draaien is toch vrij klein? Althans de gyn zegt bij mij dat dat haast niet meer mogelijk is en ik ben toch minder ver als jij......
Begrijp dat je het spannend vind hoor. Moet wel zeggen dat ik het heel knap van je vind hoe je het zo goed volhoud allemaal. Als ze de keizersnede gaan plannen dan ben jij toch al 38 of 39 weken? Dat ga ik niet eens redden, mijn twins worden met 37 weken gehaald (ingeleid).

Wat betreft die babyfoon, geen ervaring mee. Wij wilde er per sè geen een met een beeld. Geloof dat ik dan helemaal geen aandacht meer heb voor iets anders ;-)

Ik houd je in de gaten meid. Enne....kom op, je kan het!

Liefs Lynn.
 
Jammer dat ze nog niet gedraaid zijn...

Babyfoon hebben wij expres zonder beeld gedaan...
Vind het wel leuk hoor.
Mijn nichtje heeft ook 1 en die kijkt er eigenlijk constant naar...
En dat wil ik juist niet, krijg je volgens mij helemaal geen rust...
 
Zeker jammer dat ze niet gedraaid zijn. Kunnen ze nu nog uit zichzelf draaien? Ik hoop het voor je. Natuurlijk bevallen is toch altijd prettiger dan kz, helemaal gezien het herstel daarna.
Persoonlijk althans maak ik me om de procedure niet zo'n zorgen, maar het feit dat je daarna zo lang niet mag tillen en dan zo afhankelijk bent van een ander lijkt me reuze onhandig. En jij/jullie al helemaal met twee kleintjes! Heb zelf ook geen ervaring met kz, alleen van twee vriendinnetjes en de verhalen idd.

Wij hebben babyfoon met beeld van Advent. Maar ben met je eens dat het beeld niet erg groot is. Maar als je hem hoog genoeg zet krijg je aardige invalshoek. Maak me niet zo'n zorgen dat ik hele tijd zit te kijken, alleen als ik iets zou horen. Succes met je keuze!

Succes de laatste loodjes!
Liefs
 
Ik heb er 1 van alecto. Het beeld is wel erg duidelijk. Dus kwestie van juist plaatsen.


Maar weet niet hoe duur het is.. Een collega van mn vriend die heeft wat cameraatjes door het huis geplaatst. Omdat jij vaak van huis is voor zijn werk. En hij kan op elk moment van de dag op zijn telefoon in zijn eigen huis kijken. En de camera's bewegen en zn zoontjes zien het aa de camera's wanneer hij erop kijkt en dan gaan ze gekke bekken trekken enzo.
Mn vriend had het erover dat het niet zo duir was ligt eraan hoeveel camera's mja wat is niet duur ;)
 
Terug
Bovenaan