keizersnee gehad?

er zijn best veel meiden van ons die een keizersnee hebben gehad...

hoe gaat het met jullie herstel?

ik zelf heb geen seconde last gehad van de wond of wat dan ook...
ja ok 1x na een niesbui trok het wat en mijn hechting was na de operatie wat losgegaan...heb daar toen 4 krammen zonder verdoving ingekregen...auw....en op dag 6 zijn die er thuis zonder verdoving uitgehaald...auw....

verder kan ik volgens mijzelf alles weer...volgens de mensen om mij heen dus niet hahaha....

ik probeer rustig aan te doen maar stofzuig en dwijl alweer, til nova niet van de trap af maar haar wel eens op om te troosten of in en uit de auto....

ben benieuwd hoe het bij jullie is..

liefs randy

hoi randy,
doe a.u.b rustig aan met stofzuigen en dweilen.
het is echt een zware ingreep.ze vertelde mij dat ze door 7 lage heen gaan.
ik heb ook keizersnee gehad.
het valt me vies tegen.maar had ook lage bloeddruk en me hb is te laag.heb 4 dagen in het zh gelegen.
kan wel met veel moeite op me zij liggen.het opstaan is nog best pijnlijk.flinke blauwe plek onderaan me buik.hou vocht vast bij me hechtingen.
maar ja het ook pas gebeurd afgelopen woensdag.
dus moet ook niet teveel verwachten.
hechtingen zijn mooi,geen grote snee.
vloeien doe ik zowat niet.mini beetje per dag.
dus hij heeft het goed schoongemaakt daar binnen haha.
maar goed zeg dat het jouw super gaat.
denk er wel aan van binnen moet heel wat genezen.
ga nu ff douchen,haha lekkker rustig aan in die kraamtijd.
gr marjan

hoi Randy, fijn dat je zo snel hersteld. Maar inderdaad doe het rustig aan hoor. Ik merk bij mezelf dat ik snel weer vanalles ging doen. De dag erna voelde ik het dan meestal wel. Maar als je dat niet hebt is het zeker fijn. Je lichaam geeft het wel aan. Maar onderschat zo'n operatie niet. Er zijn veel ' lagen' open gelegd. Er staat niet voor niets 6 weken herstel voor, al is dat een gemiddelde natuurlijk. Ik ben nu 5 weken verder en het gaat prima. Beetje beurs gevoel soms en nog wat gezwollen. Maar dat trekt weg hoorde ik.

groeten chris

Terug
Bovenaan