keizersnee uitgesteld naar morgen..balen!

Moesten ons vanmorgen melden voor geplande keizersNee: vanaf 7 uur niets meer eten en drinken.
infuus erin, catheter erin (pas om uur of 4, want kwam steeds spoedjes op ok tussendoor), operatie-outfit aan ;uiteindelijk iemand aan mijn bed (rond 18:00)die kwam vertellen dat alles naar morgen is verzet....ontzettend balen! Alsof de duvel ermee speelt begint alles ineens te rommelen; harde buiken en rugkrampen, maar nog niet heel regelmatig...Nu dus in ziekenhuis, godzijdank catheter er weer even uit, wat een k...ding!! En het is hier warm! Gelukkig wel internet haha
Iedereen in spanning natuurlijk vandaag, inclusief onze kleine van 4 die dacht een zusje te krijgen vandaag..
Zo kan het dus ook gaan. Gelukkig net weer mogen eten en drinken, (wat een trek, en vooral dorst!)vanaf morgenochtend 7 uur weer nuchter zijn...
Morgen dan eindelijk onze dochter?
Groetjes vanuit het WKZ in Utrecht...
Morgen 41 weken precies

pffff dat is echt balen zeg.....
wat je typt dat het zo warm is daar, dat herken ik wel.
en dan op zo'n vreselijk bed met zeil eronder.... pffff

heel veel sterkte morgen en ik duim voor je dat jullie morgen dan wel jullie meisje in jullie armen mogen sluiten.....

Wat een tegenvaller dan zeg!
Heel veel succes morgen!! En dan is het allemaal wel waard geweest.. :)
Liefs Vissen
Oktober-mama-to-be

Dat is een behoorlijke tegenvaller zeg!! En ineens gerommel? wie weet begint het nog spontaan ;)

Gelukkig kun je je een beetje vermaken met internet daar en heb je inmiddels wat mogen eten!
Heel veel succes met wachten en sterkte voor morgen! Ik hoop voor je dat het dan ook echt gaat gebeuren!!
We zien het geboorte topic wel verschijnen ;)

liefs rosan

Hi,

Wat enorm balen zeg! Je zit je vantevoren toch een beetje zenuwachtig te maken en inderdaad nuchter blijven, en dan zo'n domper aan het einde van de dag... pfff... Nou ik hoop dat de kleine zich vannacht uit zichzelf meldt en ze allemaal een poepie laat ruiken!

Veel sterkte morgen en ik hoop dat je een beetje kunt slapen...

Liefs

wat vervelnd...

en terwijl ik dit typ ben je alweer nuchter... wie weet ben je straks al aan de beurt... of spontaan aan het bevallen!

in elk geval: succes, en ik wacht je geboortetopic af :)

liefs,

T

Bha bha, wat een gedoe zeg! Zit je dan met je goed gedrag.ppfff ik zou ook balen als een stier,hopenlijk dan vandaag!!! Veel succes, ik kijk uit naar je geboortetopic ;)

liefs,

Terug
Bovenaan