Keizersnee vraag

<p>Ben ik alweer met een keizersnee vraag ?</p><p>Vandaag 5 weken geleden een keizersnee gehad. Herstel ging een beetje moeizaam, want de nietjes waren te strak gezet waardoor ik veel pijn had. Zelfs nadat de nietjes eruit waren had ik nog pijn.</p><p>Nu 5 weken later heb ik weer dezelfde pijn als na een paar dagen na de keizersnee. Ik moet woensdag voor nacontrole, maar misschien weet 1 van jullie dit? </p><p> </p>

Ik had na 6 weken nog veel pijn maar niet zoals recent na de keizersnede. Toen kon ik amper lopen en een hoesje was al genoeg om te brullen.
Met zes weken had ik met name nog veel last na een langere wandeling, huishoudelijke activiteiten of wanneer ik dingen getild had. Zolang ik zat, liep of wat dan ook zonder zware belasting ging het prima. 
Ik zou dit zeker benoemen! 

Ik had na 6 weken nog veel pijn maar niet zoals recent na de keizersnede. Toen kon ik amper lopen en een hoesje was al genoeg om te brullen.
Met zes weken had ik met name nog veel last na een langere wandeling, huishoudelijke activiteiten of wanneer ik dingen getild had. Zolang ik zat, liep of wat dan ook zonder zware belasting ging het prima. 

Hoi,
ik heb 4 weken geleden keizersnede gehad en ook bij mij gaat herstel heel moeizaam. Ik heb nog steeds elke dag pijn. Het voelt aan de binnenkant. Ook met vloeien heb ik nog last van. Dacht dat het over is en dan komt het weer, en elk keer met verse rode bloed. Heb over 2 weken nacontrole, ga ik wel even vragen of dat normaal is. 

Pas na 8 weken na de keizersnee kon ik zeggen het gaat elke dag beter! Kreeg steeds meer energie! Nu na 13 weken is mijn energie terug! Gelukkig heb ik vanaf het begin weinig last van de wond gehad, alleen dat ik de eerste 6 weken echt qua energie een vaatdoek was, 5 min lopen was al een opgave! 
Ik heb alleen boven de streep en onder de streep 1cm gevoelloze huid! Ben benieuwd of gevoel daarin nog terug komt! Wat mij wel verbaasde is dat de gynaecoloog die de spoedkeizersnee heeft gedaan mij niet heeft gevraagd om de wond te laten zien! Ze vroeg hoe alles ging en dat was het! Nu kreeg ik laatst te horen dat ze had moeten checken op diastase.....hoe zijn de ervaring bij anderen? 

Terug
Bovenaan