Keizersnee wanneer beslissing?

<p>Hey wil even wat info voor mezelf!! </p><p>bij hoeveel weken kregen jullie een datum voor een keizersnee? Inmiddels 32 weken zwanger en mijn kleine man ligt al een eeuwigheid is de zelfde houding .. geen volledige stuit maar beentjes recht omhoog samen met het hoofdje precies onder mijn ribben. <br />nou heb ik natuurlijk nog de hoop dat het gaat draaien maar gaan ze dan ook zolang wachten met toch evt een datum plannen voor een keizersnee en wanneer is uiteindelijk de beslissing van een keizersnee??<br /><br /></p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Bij mij lag de kleine ook al weken verkeerd, net zoals bij jou. Ik ben eerst gestart met moxa therapie en in week 36 een draaipoging (versie) die mislukte. 
In week 37 in samenspraak met de gynaecoloog gekozen voor een keizersnede ipv stuitbevalling. Eind week 37 gebeld met een datum in week 39. In week 38 begon mijn bevalling en had ik zwangerschapsvergiftiging. Dus de geplande datum niet gehaald. Kan dus ook nog ;-) 
hoop voor je dat je kindje nog draait! 

Juffielies
oh wat naar dat je bevalling alsnog eerder begon! Daar ben ik namelijk zelf ook zo bang voor dus wil eigenlijk optijd een datum... maar goed zoals iedereen weet kan het altijd eerder komen! 

hopelijk draait die inderdaad nog?! 

Lijkt me iets om te bespreken met de gynaecoloog. Daar zijn ze immers voor. Bij mijn keizersnee is een week vantevoren een datum vast gezet voor 2 dagen na de uitgerekende datum. Dat wou ik ook zelf, meestal doen ze het een week voor de uitgerekende datum. Als je eerder een afspraak wilt maken zullen ze daar vast niet moeilijk over doen.

Ja bij ons in het ziekenhuis deden ze het echt pas vanaf week 39 ivm groei en rijping van de kleine enz. 
Ik heb het overigens niet als vervelend ervaren de "spoed" keizersnede. Ik vond het wel prettig dat ik niet heb hoeven piekeren vlak voor de geplande datum. En dat Het toch nog een verrassing was vond ik ook wel speciaal. Zoals bij elke bevalling; hoe dan ook, Komt goed! succes! 

Hier een keizersnede gepland bij 38 wkn voor drie dagen daarna☺️. Wilde geen hele week meer wachten, maar dat had ook te maken met groeivertraging en de extra controles daardoor. Baby heeft vanaf 26 weken in stuit gelegen en draaipoging mislukt. Ik merkte dat er bij mijn gynaecoloog ruimte was voor mijn eigen wens om begin van de week te bevallen i.p.v. einde van die week. Dus vertel hem/haar zeker jouw wensen, het is jouw lijf en jouw/jullie kindje! Zij geven een advies en aan jou of je je daar in kan vinden.

Terug
Bovenaan