Keizersnee

Hoi Anja,
ik heb ook een keizersnee gehad en ben nu zwanger van de tweede, maar ik heb wel meer als een jaar gewacht voor ik weer zwanger werd. Enerzijds omdat de gynaecoloog het aanraadde en anderzijds omdat de kans groot is dat ik bij een volgende weer een keizersnee krijg, vrij groot is. Het leek mij bij het herstel daarvan handiger als de eerste dan gewoon zelf de trap op en af kon etc. Ik ben wel blij met de beslissing want vanaf de tijd dat de eerste mobiel wordt, is het een heel drukke tijd, dan kom je handen en ogen tekort om het allemaal in de gaten te houden. De eerste paar maanden was vergeleken daarbij echt een peuleschil.
Ik snap wel jouw wens om nog een kind want dat had ik ook heel sterk in de eerste maanden. Heb je wel eens bedacht dat dat ook hormonen zijn? Bij mij normaliseerde dit sterk nadat ik minder borstvoeding ging geven. Nou succes met je beslissing en vraag het ook eens aan de gynaecoloog.
Groetjes
 
Vraag dat zeker na bij je gyn, want die inwendige wond heeft echt een behoorlijke tijd nodig om te helen. Het is ook zo dat je na een keizersnee bij een volgend kind altijd in het ziekenhuis moet bevallen, omdat de oude wond kan scheuren.
 
Hallo,
bedankt voor jullie reactie,
de reden dat ik snel weer een volgende wil heeft ook een medische oorzaak, van mijn gyn. heb ik groen "groen licht", en ik weet ook dat ik dan weer een keizersnee zou krijgen. Ivm voorgeschiedenis mag ik niet meer gewoon bevallen
groetjes Anja
 
Terug
Bovenaan