keizersnee

A

Anoniem

Guest
Ik ben bevallen via een keizersnee.
Nu heb ik er eigelijk weinig last van gehad maar de laatste weken heb ik weleens dat ik steken , raar beetje tintelend gevoel heb  aan een kant van het litteken.
Klinkt dit iemand bekend?

hoi,
ik ben ook bevallen via een keizersneden morgen precies 10 weken geleden. ik heb gelukkig nergens meer last van.
zou je klachten toch even in de gaten houden als ik jou was en misschien hoort t nog bij de genezing????

suc6 dr mee gr miranda moeder van floor

hi

het kan ook komen doordat het nu wat kouder wordt. daar kan je ook van die steken krijgen bij je litteken. dat is toch wat dunner daar de huid dus voel je dat meer.

groetjes angela

hoi kaatje,
is de huid rond het litteken doof? (geen gevoel bedoel ik). Mijn gyn vertelde dat dat door t doorsnijden van de gevoelszenuwen van de huid komt. En dat dit binnen 8-10maanden weer hersteld. Dat herstel kan gepaard gaan met tintelingen, omdat je "ineens" weer gevoel gaat krijgen op die plek.
En zoals iemand hierboven al schreef, door de kou kun je ook meer last van liteken krijgen. Ik voel het huidlitteken niet zo, maar vooral de plek waar de buikspieren zijn doorgesneden is nogal eens gevoelig.
Don't worry! En als je dat toch doet: bel eens naar telefonisch spreekuur van VK, die kunnen er misschien wel antwoord op geven!
Groetjes mira, voorjaarsforum (en 02-01 via ks bevallen)

Terug
Bovenaan