Keizersnee

A

Anoniem

Guest
Hallo

Vanmiddag voor controle geweest bij de gynaecoloog.
Met de kleintjes is alles goed,ze zijn even groot als bij een eenling zwangerschap.
Ze waren lekker beweeglijk.
Alleen placenta is meer voor de uitgang gaan zitten en de gynaecoloog acht de kans wel heel erg klein dat deze nog zal verschuiven dus zou het een keizersnee gaan worden.
Als er voor die tijd geen complicaties optreden dan zal het met 38 weken gehaald worden. Jammer dat ik geen natuurlijke bevalling kan maar ben al lang blij dat de 2 kleindjes het goed maken.

Liefs plodder.

Hoi Plodder,

Fijn dat je twee kleintjes het zo goed doen!
Ach en voor de keizersnee krijg je iets moois terug toch?

Ik moet 1 oktober naar de gyn om een placentalokalisering te laten doen dmv een echo.
Mijn placenta lag met de 20 weken echo voor de opening en ze willen nu kijken of hij omhoog is gegaan, zoniet dan moet ook ik een keizersnee.
Ik denk dan maar als het kindje maar gezond is.

Groetjes Linda

P.s hoeveel weken ben jij nu, wordt je buik al lekker groot?

Hoi,

Ach, een keizersnee is helemaal niet erg hoor! Ik snap wel dat je het misschien liever zelf had willen doen, maar ja, als dit nou beter is voor je kleintjes...
Ik ben 2 jaar geleden bevallen met een spoed keizersnee en het is me alles meegevallen. De ruggenprik was peanuts en de ingreep zelf zo klaar. Ik heb gelukkig niet veel pijn aan de wond gehad, kon zelfs de dag erna al wat rondlopen. Omdat dat als zo goed ging, mocht ik 2 dagen na de ingreep al naar huis! Dat is wel uitzonderlijk snel hoor, maar omdat ik al zo vlot herstelde en zelf arts ben, durfden ze dat wel aan. Ik vond het prima want je herstelt nergens zo snel als in je eigen huis!
Reken in jouw geval wel op een dag of 4 blijven hoor, want dat is het gemiddelde.

Groetjes,
RV

Terug
Bovenaan