hi ellen,Als ik het zo nog ongeveer weet heb ik vijf dagen in het ziekenhuis gelegen,maar dit mocht ook zolang omdat mijn zoontje er ook nog lag.mijn zus heeft ook een keizersnee gehad,maar die mocht al naar drie dagen na huis,tja herstel van de pijn is bij mij wel snel gegaan .tim is woensdag geboren en vrijdag liep ik al weer stukjes wel af en toe met steun van een rolstoel maar het ging.toen ik maandags naar huis ging liep ik weer gewoon,goed, tillen en bukken is in het begin nog niet zo prettig,maar dat heeft ook even zijn tijd nodig.kijk ik heb ook natuurlijk een afleiding gehad,tim heeft zes week in het ziekenhuis gelegen en dan wil je daar naar toe en dan vergeet je de pijn wel.ik heb ook het geluk gehad dat ik acht week lang thuiszorg heb gehad die voor mij 1 keer per week het huishouden deed.ik snap je wel hoor als je zoveel dieren hebt en al een kind dat je eigenlijk geen tijd hebt om te rusten.ik ben ook geen stil zitter,ik denk als ik met de tweeede weer een keizersnee zou hebben ik weer probeer om zo snel mogelijk weer dingen te doen dat zit nou eenmaal in mij.dus kijk gewoon naar jezelf dat komt dat wel goed liefs patries