Keizersnee..?

Heeft iemand toevallig ervaring met de keizersnee
van een eerdere zwangerschap..?
ik weet namelijk dat ik een keizersnee gaat krijgen en heb der al wel een hoop over gelezen maar zou graag de ervaringen van andere moeders willen horen.
of je gekozen heb voor een ruggenprik en wat de ervaring was na de geboorte... want jij blijft achter in de operatie kamer ... hoelang duurt het voor je weer bij je kind bent..?
wie kan en wil deze ervaring delen... dan hoor ik ze graag...

liefs Shirl.

ben van het juni forum
bij mij is het bij de eerste uiteindelijk een keizersnee geworden ze gingen een ruggeprik proberen maar wisten niet of dat ging lukken i.v.m overgewicht maar lukte gelukkig wel daarna ging onze zoon met man en artsen mee dan gaan ze verder met wond dichten en kwam ik op een kamertje te liggen om de ruggeprik uit te laten werken dacht wel van duurt lang voordat man en kind komen
daarna wel veel pijn gehad is toch een operatie en daarna mag je niet veel tillen en doen wat wel tegen viel nu hoop ik op een gewone bevalling maar dat is nog afwachten
sterkte in ieder geval

Hoi!

Ik ben van het forum april. Mijn eerste kindje lag in een stuit. Wij hebben toen voor een keizersnede gekozen omdat ik de risico's van vaginaal bevallen te groot vond.

Zelf had ik een ruggenprik. Nadat ons zoontje uit mijn buik was gehaald, werd hij kort meegenomen om hem te onderzoeken en navelstreng verder af te laten knippen door mijn man. Al met al 5 minuutjes ofzo. Vervolgens werd hij in een warmtedeken ingepakt en zat mijn man met ons zoontje in zijn armen bij mijn hoofd terwijl de artsen mij weer dicht hechtte.

Op de uitslaapkamer was mijn man aanwezig en mijn zoontje. Zo kon mijn man hem op me leggen en kon ik hem aanleggen i.v.m. borstvoeding.

Terug
Bovenaan