Keizersnee

Woensdagavond moet ik terug naar de gyn. Als mn kindje dan nog steeds niet gedraaid is, dan wordt het wrs een keizersnee.

Ben er best wel bang voor. Mn eerste 2 kindjes zijn natuurlijk geboren en ik heb niet echt vervelende bevallingen gehad. Dit zal wel heel anders zijn..

Heeft iemand ervaring met een keizersnee of tips?

Groetjes
 
Ik heb met mijn eerste een keizersnede gehad. Deze was ook gepland. Zag er heel erg tegenop maar het is me 100% mee gevallen.
Heb weinig tot geen last gehad van de wond, en was ook snel weer op de been.
Je hebt alleen een tijdje herstel nodig omdat de wond moet genezen, dus niet tillen enz.

Succes
 
Het ligt in volledige stuit. En nee, ze gaan het niet proberen te draaien. Dat doet mijn gyneacoloog niet. Het heeft ook erg weinig ruimte, dus daar zat ik ook niet op te wachten.. Woensdag gaat ie kijken of het al gedraaid is, en zo nee, dan wordt de keizersnee gepland.
 
Jeetje wat spannend. 2 weken geleden lag die van mij ook nog niet goed. Morgen weer naar de VK, ben erg benieuwd. Die van mij schijnt genoeg ruimte te hebben, dus dan gaan ze het vast wel proberen te draaien...Gelukkig ben ik nog niet zo ver en heeft die van mij de tijd nog wel even!
Veel succes vandaag!
 
Nou hij was niet gedraaid. Zoals het er nu naar uit ziet wordt hij met 38 weken gehaald met een keizersnee. Hij wilde ook wel graag een stuitbevalling doen, maar dat zie ik niet zitten. De laatste weekjes gaan nu dus echt in...
 
Terug
Bovenaan