keizersnee

hallo,

ik heb even een vraag. ik ben 36 weken zwanger en onze kleine ligt al 3 mnd in stuitligging.de kans is ook erg klein dat ze uit zichzelf nog gaat draaien. maar laten draaien wil ik niet, het idee dat ze misschien te hard op dr hoofdje gaan drukken. nu is gister besloten om met week 39 een keizersnee te gaan doen.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee??

xx

ja ik heb net twee weken geleden een keizersnede ondergaan je moet het gewoon op je af laten komen
dan is het zo voorbij
je moet wel ff herstellen maar je moet je zelf niet onderschatten ik liep de volgende dag al weer naar de wc en de dag daarna stond ik alweer alleen onder de douche je moet wel naar je lichaam luisteren hoor
nou heel veel sterkte en je moet maar denken het is voor iets moois
liefs felicia

hoi

ik heb bij allebei me kindjes een keizersnede omdat ze in een onvolkomen stuit lagen
en idd gewoon op je af laten komen en daarna goed naar je lichaam luisteren die geeft wel aan wat je wel en niet aan kan
bij me eerste had ik er veel last van maar bij me tweede liep ik na een week al een stukje buiten

liefs sonja

hej ladies, thanx voor de reacties,

wel spannend allemaal, as vrijdag wordt de afspraak gepland dus mocht er eerder niks spontaans gebeuren dan weten we de datum wanneer ons meisje komt!

kan niet wachten ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien enz.

ik hou jullie wel op de hoogte

xx

Hoi,

Ik sluit me bij de vorige reacties aan. Mijn zoontjes zijn ook allebei met een keizersnee geboren en het viel heel erg mee.
Lekker op je af laten komen en luisteren naar je eigen lijf. Jij voelt zelf wel wat je wel en niet kunt.

Ik ben nu zwanger van de derde en dit keer wordt het ook een keizersnee.

Heel veel succes alvast!!

Liefs

Hoi ladys,
?k ben uitgerekend op 21 januari, tijdens mijn 20 weken echo bleek dat mijn placenta richting uitgang aan het groeien is, wat hoog kans geeft op keizersnee. Zekerheid is er nog niet de kans bestaat nog dat placenta optrekt en omhoog groeit. Uit ervaring van mijn zus haar bevalling met keizersnee heb ik alleen maar negatieve herinneringen overgehouden en nu heb ik zo schrik dat ik ook een keizersnee moet ondergaan. Hebben jullie hurbij veel pijn ervaren? Ben ook net verhuisd naar nederland, woonde hiervoor in belgie en ik weet dat im belgie moeders met keizersnee minimum drie dagen moeten blijven in het ziekenhuis en ns drie dagen is het aan u de keuze als je langer wilt blijven om te herstellen. ?k hoor dat nederland hier zo beperkt mogelijk mee omgaat omwille van kostenbesparing. Hoelang zijn jullie opgenomen in het ziekenhuis?

Liefssss

Hoi ladys,
?k ben uitgerekend op 21 januari, tijdens mijn 20 weken echo bleek dat mijn placenta richting uitgang aan het groeien is, wat hoog kans geeft op keizersnee. Zekerheid is er nog niet de kans bestaat nog dat placenta optrekt en omhoog groeit. Uit ervaring van mijn zus haar bevalling met keizersnee heb ik alleen maar negatieve herinneringen overgehouden en nu heb ik zo schrik dat ik ook een keizersnee moet ondergaan. Hebben jullie hurbij veel pijn ervaren? Ben ook net verhuisd naar nederland, woonde hiervoor in belgie en ik weet dat im belgie moeders met keizersnee minimum drie dagen moeten blijven in het ziekenhuis en ns drie dagen is het aan u de keuze als je langer wilt blijven om te herstellen. ?k hoor dat nederland hier zo beperkt mogelijk mee omgaat omwille van kostenbesparing. Hoelang zijn jullie opgenomen in het ziekenhuis?

Liefssss

Bijna 4 jaar geleden ben ik met een spoedkeizersnee bevallen van mijn zoontje; toen was het zo dat je op de 5e dag naar huis toe moest als alles goed ging, ikzelf ben uiteindelijk op de 4e dag al naar huis gegaan omdat ik toen zelf naar het toilet kon en douchen zonder problemen.
Volgens mij ga je tegenwoordig op de 4e dag al naar huis, maar dat is misschien ook weer afhankelijk van het ziekenhuis waar je verblijft en hoe je zelf herstelt van de operatie.
Ik heb vooral de eerste 2 dagen flink veel pijn gehad; pijnstillers hielpen een klein beetje; maar toen ik eenmaal goed en wel uit bed was ben ik gewoon kleine stukjes gaan lopen en dan gaat alles vanzelf beter, voel je de pijn ook minder. En na een paar dagen eenmaal thuis ben ik ook gewoon van alles weer gaan doen en had ik vrijwel nergens meer last van.
Achteraf gezien is het me allemaal erg meegevallen, en eenmaal thuis ging het herstel toch een stuk voorspoediger (niks voelt beter dan je eigen bedje en spulletjes om je heen...)

Terug
Bovenaan