@ kelly (misschien begrijp ik je verkeerd)

ik vroeg mij opeens iets af. Bij het topic "melodramatisch" staat dat je je ventje niet kunt overhalen, maar al wel bent gestopt met de anticonseptie.
Ik neem toch aan dat je je dat met je vriend hebt overlegt??
ik kan me herrinneren dat je ooit hebt verteld dat het niet echt een bespreekbaar onderwerp was bij jullie. (wel via what's-app enzo.)

groet'n smooty

klopt ik ben gestopt met anticonceptie omdat het ongeloofelijk veel invloed op mij heeft.
mijn libido werd 0,0% en was ontzettend moe. ook kon ik weinig hebben en zat ik al snel in tranen op de bank.
ha adviseerde te stoppen met de nuvaring voor minstens een maand en kijken hoe dat dan gaat.

er is bij ons voorlopig geen sprake van een 2e ik ga eerst werken waar boeit me niet. en dan dat als alle rekeningen eraf zijn opsparen en als ik dan evt bij dat bedrijf weg moet of net een verlenging heb gekregen wij voor een 2e gaan.

en tevens wil ik eerst dat onze leugen rechtgetrokken word. ik zit er nml vreselijk mee in de maag dat we tegen onze ouders gelogen hebben. vriendin van ons weet wel dat alicia bewust was. en bij mij op school en stage ook omdat ik de leugen niet verder wou verspreiden. helaas is mijn zusje gister weg gelopen van huis en kunnen we het nu niet vertellen om haar niet op het verkeerde idee te brengen.

ik ben blij dat ik je heb gevraagt hoe t zit.
Ik las t allemaal wat vreemd. Ik wordt ouder he, dan zie je t niet meer zo helder, hihi.

ik vind het erg verstandig hoe je allemaal bedacht hebt. Eerst studie en dan werken, sparen e.d.
Goede keuze denk ik.

Maar als met nuva je libido 0,00000 is, is dat nu zonder nuva dan 100%??? das dan weer niet handig zo zonder anti conceptie.

Wat naar dat je zusje weg gelopen is.
En helemaal super naar dat je niet hebt kunnen vertellen dat Alicia een bewuste keuze is. Ben je bang voor de reactie??

smooty

ja haha. het gaat nu wel weer beter. gelukkig niet 100% en we houden er wel rekening mee.
maar als het gebeurt hebben we er wel vrede mee.

ja we zijn bang voor de reactie. nu niet meer omdat we zien hoe mijn moeder ook met Alicia om gaat. alleen willen we me zusje niet op het verkeerde idee brengen want hun kunnen het nog echt niet aan.

tja dat kan ik me indenken.
Je kunt natuurlijk er bij vertellen dat het best erg moeilijk is (geweest) soms.

maar ja, ook voor je zusje geld; het blijft eigen keus. en ik snap dat je haar in bescherming wilt nemen.
lastig hoor.

Terug
Bovenaan