Kenmerken na eisprong, wie nog meer?

<p>Hallo dames,</p><p>Vorige week vrijdag of zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Vanaf gisteren heb ik 'last' van bruine afscheiding en in de avond helderste rode afscheiding. Allemaal minimaal, voornamelijk bij het afvegen. </p><p>Ik heb een vaste cyclus van rond de 28-30 dagen en heb dit nog nooit gehad. Iemand die mij gerust kan stellen En misschien iets zinnigs kan zeggen hierover? In zoverre dat kan natuurlijk want niets is zo verwonderlijk als het vrouwelijk lichaam heb ik al gemerkt.</p><p>Xx</p>
 
Hoi hoi! 
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel bij meerdere topics en ook informatie op internet hier over gelezen. 
Het kan heel goed de innesteling zijn. Wanneer het embryo innestelt kan hij een beschadiging maken aan een klein bloedvaatje van de baarmoederwand. Dit kan eruit zien als oud bruin bloed maar inderdaad ook helder rood (of roze). Niet iedere vrouw merkt dit, maar de kans is zeker dat jij zojuist jouw innesteling gezien hebt. 
Om niet te vroeg te springen van blijdschap moet je ook rekening houden dat de innesteling nog steeds "fout" kan gaan en je op jouw NOD gewoon ongesteld word. 
Succes met wachten! Ik zal voor je duimen ?
 
Iedere dag. In de ochtend en avond echt wat meer helderrood en overdag bruinig. Omdat ik zo regelmatig ben en dit nog nooit gezien had ga je denken hé, maar ergens denk ik dan ook weer, is het niet veel te snel na de eisprong.. en om mijzelf te behoeden voor een enorme teleurstelling ga ik er maar van uit dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Al zal de teleurstelling er echt wel zijn natuurlijk haha
Bedankt voor je reactie. 
 
Iedere dag. In de ochtend en avond echt wat meer helderrood en overdag bruinig. Omdat ik zo regelmatig ben en dit nog nooit gezien had ga je denken hé, maar ergens denk ik dan ook weer, is het niet veel te snel na de eisprong.. en om mijzelf te behoeden voor een enorme teleurstelling ga ik er maar van uit dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Al zal de teleurstelling er echt wel zijn natuurlijk haha
Bedankt voor je reactie. 
 
Iedere dag. In de ochtend en avond echt wat meer helderrood en overdag bruinig. Omdat ik zo regelmatig ben en dit nog nooit gezien had ga je denken hé, maar ergens denk ik dan ook weer, is het niet veel te snel na de eisprong.. en om mijzelf te behoeden voor een enorme teleurstelling ga ik er maar van uit dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Al zal de teleurstelling er echt wel zijn natuurlijk haha
Bedankt voor je reactie. 
 
Ik heb mijn eisprong altijd gemerkt, buikkrampen en vervolgens een mini druppeltje bloed. Laatste x niets gemerkt van eisprong (was zeer onregelmatig ongesteld) wel de innesteling gemerkt maa dat was precies als de eisprong. Kramp met mini druppeltje bloed. 1 druppeltje niet meer. Dus was t voor mij een verrassing dat ik zwanger was. Gezien ik dacht dat t de eisprong was.
Dus kort gezegd je lichaam is een vreemd iets. Ook al zijn dingen altijd hetzelfde kan het toch ineens afwijken en inmiddels ben ik bijna 18 weken zwanger. 
Maar probeer niet te hard te hopen! Anders maak je jezelf gek. 
Hopelijk is het gelukt, zal duimen voor je.
 
Terug
Bovenaan