A
Anoniem
Guest
Ik weet hoe je kan merken als je echt gaat bevallen zoals slijmprop, weeen en het breken van je vliezen. Maar zijn er ook andere kenmerken waar je aan kan merken dat je misschien gaat beginnen? Een ander gevoel in je buik of extra actief zijn. Sorry voor het vieze praatje maar de laatste twee dagen is mijn ontlasting een andere kleur, heeft dat er misschien ook mee te maken?
Of is het echt zo dat je niets voelt en dat weeen of vliezen breken echt de eerste tekenen zijn?
Dit is een beetje een vraag uit wanhoop, want ik ben het zo zahahahahahat!!!!!!!!!! Ik hoop zo dat ik heeeeeeeeel snel ga bevallen en niet dat het kindje twee weken te laat komt!
Ik ben er zo mee bezig dat ik geeneens zin heb in oud-en-nieuw, suf he? Maar ja, als je gewoon niet meer normaal kan lopen, zitten of liggen slapen dan gaat het vanzelf dat je het zo zat gaat worden.
Maarja, zoals heeeeeeeeeeel veeeeeeeel mensen zeggen: je doet het voor een goed doel!
Nou, iedereen die op het laatst loopt, heel veel sterkte nog en verder iedereen een hele fijne avond!
groetjes, Karin (38 wk)