Kenmerken

Voor iedereen die het wil weten

Ik heb na 3 dagen overtijd een test CB gedaan want die andere testen gaven steeds een vage streep en cb gaf een vette plus. Ik heb geen zere borsten geen hoofdpijn geen grotere of donkere tepels nog niet misselijk geen innestelingsbloeding enz!

Als ik ongi moest worden has ik juist wel van dit soort klachten dat was ook voor mij een teken dat het misschien weleens raak zou kunnen zijn!Het enige wat ik had is wat meer afscheiding en af en toe een pukkel. Daarnaast voelde ik juist steeds een buikpijnachtige gevoel dat weer opkwam zetten en weer wegging!

Nou dat was het heel veel succes allemaal!!

Liefs
Lies
 
Oja, Lies, sinds wanneer had jij die buikpijnverschijnselen (ja, inderdaad, ik zit ook weer volop in de zou-het-zo-zijn week voor mijn NOD)???!!!

Groetjes, Juul
 
Hoi Lies,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben er de 19e achter gekomen dat ik zwanger ben. (Heerlijk hoor)
En heb eigenlijk hetzelfde als jij. Vrijwel geen verschijnselen dus.
Wat ik wel opvallend vond is: de dag dat ik mijn nod had, ik erge ongie krampen heb gehad. Deze waren zelfs erger als anders. Dacht dus ook dat mijn ongie zou komen. Maar gelukkig dus niet. Heb jij dat ook gehad.

Meid geniet ervan en tot ziens op het februari forum.
Groetjes Dianne
 
Hoi Lies,

Dank voor je snelle reactie. Zitten jullie nog heerlijk lekker daar boven op die roze wolk??? Het is je gegund hoor!

Ik zelf heb a.s. dinsdag mijn NOD en, je raadt het al, sinds gister last van mijn buik. Ik kan het gevoel niet zo goed omschrijven. Het zijn niet echt krampen maar meer een zeur/trekkerig gevoel. Het komt ook maar bij vlagen (soms ook een paar uur niet).
Nouja, verder met nagels bijten en rustig (?!) wachten tot dinsdag maar...

Groetjes, Juul
 
Terug
Bovenaan