Kenmerken??

A

Anoniem

Guest
Hallo allen, ik ben nieuw op t forum en ben  pas gestopt met de pil ook al vitaminen in aan het nemen. 6 Maart was mijn ovulatie en  zou het kunnen  dat het meteen al raak is??  Ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik, of zou dat te voorbarig zijn en tussen mijn oren zitten en kan je al wel zo snel iets voelen??? Wie heeft hier ervaringen mee??Gr ffie

Het zou natuurlijk wel de eerste keer kunnen, want je hebt iedere keer eigenlijk eveneveel kans, maar dat zou wel erg snel zijn.
En ik denk dat heel veel meiden op dit forum je kunnen vertellen dat zij ook de eerste ronde (en 2e en 3e etc) dachten/hoopten/voelden dat het raak was, maar daarna toch helaas 'gewoon' ongesteld werden. (ik ook!) Dus probeer jezelf niet teveel gek te maken.
Je zal helaas moeten afwachten tot je ongesteld moet worden. En hou er rekening mee dat het misschien pas later komt, want dat is bij de meesten ook zo.
Maar misschien is het wel raak en komt het helemaal niet.
Succes met afwachten,
groetjes Sandra

Ha ffie,

En, weet je al iets meer?
Ik had de eerste ronde super gevoelige tepels, het deed echt reuze veel zeer! Ik dacht ook echt, nou dat kan niet anders, moet nu wel zwanger zijn. Ik had dit nog nooit meegemaakt! Maar uiteindelijk was het dus helemaal niet en werd ik flink ongi na 24 daagjes. De eerste ronde zou je zeker zwanger kunnen raken, maar ga er niet teveel vanuit, dan valt het namelijk flink tegen!
Succes, en laat wat van je horen hoe het nu met je gaat.
Groetjes J

hallo

ik weet niet hoelang je gestopt bent met de pil maar ik had in het begin vanallerlei klachten terwijl ik nog niet zwanger kon zijn. We hebben namelijk nog een aantal maanden gewacht met "zwanger" worden. Mijn man moest toch nog even wennen, het kwam ineens zo dichtbij, maar goed
het kan dus best zo zijn dat je dit allemaal voelt omdat je lichaam eraan moet wennen dat je de pil niet meer slikt.

groetjes nancy

Hallo dames, ik begrijp natuurlijk dat het echt bijna onmogelijk is natuurlijk dat het  meteen de eerste ronde raak is en misschien komt het ook door het stoppen met de pil dat ik rare/andere dingen voel.Ik heb nu bijvoorbeeld zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik maar er komt niks.  Maar ik was gewoon erg nieuwschierig. Ik moet officieel maandag de 21 ongi worden, dus we wachten het wel af tot die tijd. En ik was ook benieuwd OF je eigenlijk al wel iets KUNT voelen zo in het begin?? Ik heb er nl helemaal geen ervaring mee haha

Terug
Bovenaan