kennen julie me nog wel?ben nu zzzzzwwwanger door icsi ahhhhahhhh

A

Anoniem

Guest
hahaha kan het niet geloven ben door diepe dalen heen gegaan!
sorry meiden maar was er een tijdje niet meer vanwege de af en aan ziekenhuizen
daar word je niet vrolijk van maar vandaag is het terug geplaatst dus het is allemaal wel pril,maar nu hopen dat het blijft zitten want kon me mond niet houden mijn ouders weten het en vrienden,heb nu zoiets als het mis zou gaan binnenkort dan weten ze er in iedergeval wel van af  en na 1,5 jr wil je nu wel eens wat zeggen!
maar moet zeggen binnen 8 mnd waren we helemaal geholpen dus dat vond ik toch wel snel gaan ja toch???ben nu helemaal blij man
gr xx voetbalgek

He Voetbalgek,

Super voor je en ik duim voor je dat alles goed mag gaan.

Liefs Linda

wauw, wat goed, proficiat.!!!
en nu genieten

groetjes doortje

proficiat meid!!! geniet er lekker van en heel veel geluk!!

liefs sweety

SUPER VOOR JULLIE   PROFICIAT HOOR!!!

Na zo'n tijd is dit toch   mooi nieuws voor jullie!!!
Fijne zwangerschap en heel veel succes verders!!!

Liefs Sandy

ja meiden bedankt hoor,ik ben zooo blij maar ook weer zenuwachtig want
we hebben 3 aug. nog een zwangerschapstest op het ziekenhuis en daaruit blijkt dan of het is blijven zitten of dat het losgelaten heeft!dus blijven he???
ik zal altijd voor iedereen hier blijven duimen want of je nu gestopt bent met de pil
of dat je net zwanger bent geraakt,het is voor iedereen een zenuwachtige tijd en het belangrijkste moment van je leven!dat moeten we niet vergeten en gelukkig kan je hier letterlijk en figuurlijk je ei kwijt!
we hebben allemaal zenuwen,en ik hoop voor ieder dat  we ze kunnen onderdrukken!!
want ze moeten ons niet de baas gaan worden toch???
meiden allemaal heeel veel succes  
gr liefs voetbalgek xxxxxxx

Hey meid,
Ik ken je nog wel ja.
wat gaaf om te horen en ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen dat alles goed met je gaat.
Voor nu gefeliciteerd en lekker genieten ervan hoor...

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan